+** 歡迎光臨>>>>我既日記板-口- **+
£『皇〤帝』Σ﹏隆∥少”〒 日記板*
 
easonheha
暱稱: £『皇〤帝』Σ 隆少]*
性別: 男
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

累死了-_____-"
無題目@@
最後一日返學上堂,,
3月5日,,兩個我熟識...
他媽的一日,,


日誌分類

全部 (59)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天


被迫返左大圍=口=" 無奈

   被迫出左大圍,,唉=0=無無聊聊重要我等班粉人,,我咪入左機鋪等佢地囉,,無幾耐,見到阿斌同基佬,之後我地去左7仔食野,食完又去返機鋪等果班粉人,跟住龜仔又到埋...不過重差成6條友未黎-___-陰公,,重要等到幾時呀?Fk=口=咁果時我就睇住龜仔玩拳王,,之後我悶到暈咪望下門口出面囉,,點知一望...有個勁靚女勁索爆,佢係出面望入黎...之後我同佢大家望住大家,,佢就係咁甜笑,引死人喇....之後佢又.....甜笑住對我舉中指-.-"灰死人啦,,樣衰有罪嗎-_-??之後果班粉人到齊,就成班上大鼻屋企...嘩,好多人係佢屋企呀...加上佢2個阿妹又係晒度,,,大"big"了(唔係大果個Big)-.-之後我就提意,,之前重未玩[捉老鼠  捉老鼠  吱吱吱]...因為之前話有人陪我玩@@但果日最終無玩......今次我咪隨便講下玩囉...點知真係成班陪我玩[捉老鼠  捉老鼠  吱吱吱]...頂,,我本來唔想玩..白痴架=口="不過玩左落去...幾正-.-玩左5鋪,喜就輸左3鋪,,佢要受罰啊@@最後玩21點,,基佬做莊家...呢友都唔知係咪路=.="我輸左30蚊(小數目),,So+同喜都係輸30蚊,,Lin王同大鼻都差唔多30,,不過...有隻傻仔龜輸左170蚊@@呵呵,,唔怪之得你ICQ叫爛賭仔啦,,抵死= =v 而基佬,,第一次黎就贏我地差唔多180蚊-.-"好灰呀.....肥文第2代,,21點咁Q勁...我又發覺,,我d[[概率]]點解會咁勁?原來我成日玩啤,21點,,話事啤=.="先至咁勁,,唉=0=無計...開始d數學覺得易好多...返到屋企時都已經11點...大約12點先訓,,太累了...

  我既日記板隻歌,,[[生命有價]]...我好想唔要呢隻歌黎做日記板既歌=口="但又唔認心...聽上癮,,阿斌都係聽上癮...唉,算了~放到我覺得有第2隻歌重好聽我先轉...

  另 外 特 別 事 項...重有22日∼我就生日啦@o@重有22日...我就18歲啦-口-”
大 家 記 唔 記 得 我 想 要 咩 生 日 禮 物 呢-_-”睇你地班粉人都無人記得架啦...
→人地親手整既芝士蛋糕(唔需要好食,,但需要唔好太難食=.="),,重有一盒晝滿左好多[感情]既乒乓波,例如 哈哈笑,喊..果d表情-.-←

睇  死  都  無  人  會  送  埋  呢  d  野  俾  我-_-”



2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


2006-11-04

     今日無出到街,,俾阿媽迫要照顧阿妹...真煩.\/."
原本臭喜打俾我叫我出去,,重要去龜仔屋企...嘩~龜仔屋企wo,可能超正爆,去到佢果時破壞一定超爽....
最後,,去唔成=口="他媽的的的的的*******

  係屋企,,唉=0=幫簡亮升佢ge墨香帳號,升得差唔多,,就玩左魔獸...百戰百勝-0-"我又係要講果句...【點解我打機咁勁,讀書咁差=口=?】我一定要係呢一年努力加油上進><羅返張見得到既成績表...睇下我幾有大志@@呵呵= =v

差d唔記得,,今日我本來想搵隻好聽既歌放係我呢個板...點知,,想搵既歌都無...之後無啦啦搵左麥兜d歌=0=勁搞野呀.....由其是黃秋生,d對白頂瓜瓜>o<之後又搵左好耐好耐,,我諗住放棄唔搵,之後咁岩...我岩岩聽緊Hang Sd俾我果首"生命有價",聽聽下又幾硬膠Wo= =所以因為硬膠我先放左呢隻歌係我個板度,,,,,其實首歌既意義真係唔錯,但....可能實有好多人會話我幼稚+低B=口=
尤其是,, 睇  緊  我  日  記  板  果  個  黃  祈  恩∼對嗎?-v-”

   重有野打,,差d唔記得要打最重要既野...今日星期6跑馬...第5場,,一號...有隻馬叫【正隆】(我個名)...Wo= =跑第2名,,成績唔差=口=原來叫親  正隆  d人一定聰明絕頂,,呵呵~其實我之前都見過幾次【正隆】呢隻馬...因為我阿爸賭馬的>∼<"所以我今日特登睇呢場馬...係電視d人係咁叫【正隆】【正隆】....可能再加上我個名太好聽太吸引了^v^"

 



2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


呢首歌好有Feel=口=" 愉快
盡快將  憂愁眼睛  憂愁面孔  憂愁內心∼>拋棄吧
找回你的微笑嘴巴  一同和唱可以嗎?? 啦…啦…啦…啦…
一同拍掌 全力讚賞
[[生存是有價]]


從哇哇一聲睜開眼睛看地球(呢度開始講由出世既一刻)
         從懂得緊握媽媽暖的手
                   到咿咿呀呀一聲兩聲仍唔夠
                             從爬爬行行然後曉得走


       從揹起書包吸取知識不用愁(幼稚園時...)
              從你有佢有開始手牽手
        到他朝開心傷心痛心齊嘗透
               ~~人活著實在奇妙怎猜透~~

 願你知生命實在亦是有些意外
 不用徬徨迷途只須緊記
                            >>它有無窮色彩<<
                                         >>它有無盡的愛<<
                    ∼願憑著自信跨過障礙賽∼

希望將呢首歌送俾d唔開心既人聽,,希望佢地開心返啦@@
  重要忘記d唔開心既野...送晒俾入我板既人聽=v="