噓噓,,幾日無上到黎打日記啦...係呢幾日,,,,,,,,,,,,無人留言-口-"個個拋棄我了,,鳴鳴..對嗎??咁只好硬膠膠咁打日記啦-.-
記得星期6果時,同成班友出左去機鋪打機,龜仔個硬膠仔日日都係拳王...鄺仔就高達...阿斌同喜果幾條友咩都玩得咁屎...而我,,高達又得,打鼓都得...得左,不過到現時我最多只打到67級隻歌,,都算係一個中手架啦,,,打到8幾點果時,我地又去搵人,搵阿朱同Lin王佢地,去到足球場見佢地踢緊波=0=樂道友[[大戰]]冼次雲...(果班樂道友全部都係上年既F.5),,不過果度所有人我都識,佢地都識我..都幾Fd架,,只不過...黃金輝係度,點解張少霖會唔係度?唔係成日一齊踢架咩?少霖我識左佢差唔多1年幾,,今年重同一班 Tim= =5c轉黎5B-0-佢地踢波踢左一場都要成粒鐘,我咪同返果幾條友去左間機鋪玩陣囉,點知係我玩高達途一,有2個介符16-20歲既女仔坐左係我隔離,佢地玩"找錯處",,我唔怪佢玩"找錯處",,但佢地玩既係鹹濕板-.-"可能女搵女會易搵d掛=口="
到10點左右我地幾個就去左食麵,,鄺仔就話:牛丸麵...個老闆就答:無牛丸...阿斌:雲吞河...老闆:無河粉,,大佬呀,咩麵檔黎架,我地成班串個老闆咩麵檔黎,咩都無...你估你拍緊麥兜套戲咩,,之後個老闆就話唔好意思...問我我地要唔要雲吞同魚蛋麵果d,,唉是Q但...食完,成12個人係7仔出面吹水,,吹左差唔多40分鐘,,有4個就話走,,咁果陣就去Lu...
然後龜仔條粉人又叫人通頂,有6個人話可以通,有2個人想走,,果2個就係鄺仔同我-.-我就同佢地講,,我唔想再通頂...之前係暑假都通左好多鍋,我返學時唔想再通頂=口="唉,,班PK又係咁迫我通,,根本我次次通頂原因都係佢地迫我通既,,我就問佢地無左我洗死咩,,龜仔就答:無左你,我呢生人就無晒人生樂趣....條友白痴架-.-"不過呢個答案真係好正,,鄺仔唔通頂,,龜仔就打去佢屋企搵鄺仔阿媽...龜仔就扮[鄺仔]把聲同鄺仔阿媽講今晚通頂,點無鄺仔阿媽以為果個真係佢個仔-.-"好白痴xD"..."
去到黃大仙,,喜就請左我買$20既水同小小零食上去斌度,之後我見到係7仔有張幾大下既臺,我就同佢地講不如我地係度玩[[捉老鼠]啦@@捉老鼠捉老鼠,吱吱吱,,捉老鼠捉老鼠,吱吱吱....哈哈,得龜仔個傻仔話同我玩-v-"我玩佢死人頭呀....上度斌屋企,又鋤Dee了,,,唔知點解係咪果日黑仔....羅親都係無2...就算有2都出唔到,,俾人抄左一鍋,我同喜輸得最多-.-我輸80蚊...之後阿朱咁岩黎到,佢重帶埋PS2黎,我唔鋤dee走去PS玩算數,,打左無耐機,我覺眼訓,就訓左係床既一邊,訓左差不多一個鐘,起身先知原來喜訓左係我隔離,搞到我好似搞基咁= ="起完身又悶得濟,同佢地玩話事啤,,我贏返30蚊,,唉..不過依然都係輸50><到左6幾30左右,我頂唔須...我同佢地講我想返屋企先,鄺仔就陪我返去.......真係唔明8個男係一間屋都可以咁硬膠,,,不過令我諗返起之前成班去打邊爐既情況,,我飲左少少酒成塊面就超紅...俾全班屈我見到個女仔所以面紅,,果條女就係度偷笑我=口=FkFk...
到 左 星 期 一 先 知 我 病 左,,好辛苦呀...上堂都係咁辛苦,,需然簡亮佢地都有問我有冇事關心我果d...但.....唉,,唔想再提[佢]...我諗鬧交我地係最襯既一對,,
>>補上星期6既朝早<<
我阿公因有會要開,所以黎到香港開,,嘩嘩嘩,,阿媽+我阿妹+我一齊去搵阿公飲茶,,我地首先去我阿公住果間酒店,,嘩...[黃金酒店],,超貴呀...入到去又豪華,,無計...我阿公同我"扣父"不嬲都有錢,,我阿公住海南島,係果度既[教育]果d高級位...而我"扣父"以前住係日本,佢依家住廣洲,佢係廣洲有好多間便利店(類似7仔)同埋有個場種西瓜既...而我就,,有既錢我都洗晒-.-"我阿媽先多錢,,咩都買...女人真係.....洗錢狂黎-0-"希望我第時個老婆唔好咁大洗就得啦>"<唔好成日買埋太貴既野,,我會俾唔起錢架>∼<"
到依家11點,夠鐘訓覺-.-打完咁多字勁眼訓呀,,,訓覺先=0="
∼∼∼∼>是你令到我開始憎恨你............<∼∼∼∼
↓呢3首歌,,係我呢生人最似我同你既故事...呢3首係我最愛,因為90%似我同你↓
http://www.youtube.com/watch?v=Dr5_lF9OD0s 婚禮的祝褔(請留意歌詞..)
http://www.youtube.com/watch?v=W4PA__14zR0 大方(請留意歌詞及內容,,)
http://www.youtube.com/watch?v=cAZPBoyT_is&mode=related&search 大方然續版(必定要睇)
|