|
easonheha
|
|
暱稱: £『皇〤帝』Σ 隆少]* 性別: 男 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 9 日 星期四  |
為何今日呆呆地過呢..."  |
真係唔知今日咩事,,成日好鬼呆囉-.-"係自修堂又唔明白點解我會睇[中學會考歷史錄],,又睇埋[香港的經濟]....睇唔係問題,,最大問題係打左鐘...我竟然去借呢2本書返屋企...咁大個仔都未試過咁認真借呢d書重要羅黎睇,,平時睇唔夠10分鐘我一定唔睇,,但今日全日都羅住呢2本書係咁睇,,唔通我學左何家樂呢個書蟲-口-?而K兒就借左本藝術書,嘩,佢真係對藝術好有奇望@@大家努力吧!
之後英文堂去睇戲,我上左英文堂約10分鐘,唔知點解勁眼訓,一訓就訓2堂...起左身覺得又好呆=.="成個小呆子咁,到lunch同嘉威食飯,食完飯我就去羅"白飯魚"準備上PE堂,買完之後行行返學校途中,,我就睇隻"白飯魚"點解好似小左一條鞋帶架呢...之後嘉威就指另外一條鞋帶,原來只係痴埋左><你地睇下,,我今日真係好呆呀-___-”
返到學校羅左隻"白飯魚"出黎,咁岩石家怡同Sarah返黎,就問我:你又買"白飯魚"呀??原來佢地3個都係咁岩係lunch買鞋(黃子君同埋佢地2個),,,,,,,,,而我問何樂點樣穿鞋帶,正當我想羅第2條鞋帶時,發 現 唔 見 左!係咁搵條鞋帶,點都搵唔到...原來貫兒玩我,特登羅走左條鞋帶-.-之後我果時羅完鞋帶咪羅隻鞋黎穿囉,又唔知點解我搵返鞋帶就唔見左隻鞋...又去左邊呀.\/.唔夠5分鐘又唔見隻鞋...嗚嗚,,唔知邊個傳我隻鞋去到吳凱婷果邊囉...張Sir咁岩入左黎,問點解我隻鞋會係果邊,,而石家怡大大聲聲話我玩自已隻鞋玩到飛左過去-o-”我就話唔係,,張Sir佢話信石家怡多過信我,原因係我退修左地理,而石家怡無-___-"呢個理由都可以嗎?明玩野的 張榮基@∼@"
我係機鋪打緊機既時期,,顏大俠同耀祖書生(呢d名佢迫我咁改),,無啦啦打電話黎阻住我打機,係咁問我日記板密碼...你地試過出賣我的!對嗎?,,,邊個再爆我日記板寫既野就以後唔好上黎,自己心知就好,有咩問題問我就得,唔需要搵同學商量-.-明解唔明解?
|
2006 年 11 月 8 日 星期三  |
顏威=朗誦 張耀祖=對白...  |
(顏威=朗誦 張耀祖=對白...)
顏威:識左 周夢 咁耐,,,,............朗誦完畢,打唔落手= ="
2條粉人真係粉,,完完全全感覺到被人出賣...FK~
今朝返學行樓梯時,,無啦啦見到k兒行左去3樓之後上返4樓-_-"我諗佢又係行錯了,,之前自修室,,K兒已經行錯路,明明去圖書館,但佢就去左512室...重要係眼定定望住佢上去512室,,到今日又係眼定定見佢去3樓,重以為佢搵雀仔果d=0=其實佢係行錯路...傻的-__-"迷路的小K兒啊....
另外今日同威哥+阿祖+仲賢去金城食飯,,好高興威哥同阿祖朗誦我之前篇日記^^ .\/.忍不住想Ko佢呀...顏威是個大白目,之前中文堂...再之前佢屎忽"hi"中左壁報後面d綠色粉筆,重要係我身後係咁磨...頂佢個肺,佢個綠色屎忽磨到我件衫都綠色...點解佢會磨落我到?依然係個謎-.-"
死啦,,又眼訓...打多小小野訓覺先-.-"
何 家 樂 是 我 的 小 主 人 啊!主 人 有 咩 要 我 呢 隻 小 天 使 去 做 呀^^?
硬膠,,點解會無啦啦整埋d小主人小天使,學校係咪無聊得濟搞埋d白痴野=0=?點解要安慰主人?如果小紅做[關懷大使]我一定會參加呢個活動,一定好爽爆...佢呢句"陰風陣陣",搞到我既主人何樂"陰公震震",小紅扮可愛既樣真係.....真係好撚難頂呀!.\/.
再打小紅既話不如睇下我寫果篇[白雪公主-小紅板]啦...
其實今日真係無咩野好寫-.-"只得d無聊野寫-口-"算啦,,寫住咁多先...依家睇緊Eason唱歌-.-睇完訓覺...臨訓前送上幾首歌俾大家
http://www.youtube.com/watch?v=VVuZQovEX3M 在你遙遠的附近 方力申
http://www.youtube.com/watch?v=qMYKjOhrI4U&mode=related&search= 擇日失戀 吳浩康
↓以下呢2首 必聽 ,,正所謂:隆少出品,,必屬佳品...聽完咪小我=___=""↓
http://www.youtube.com/watch?v=TynnnpeEJ-g
http://www.youtube.com/watch?v=bvTfrDV1zRQ&mode=related&search=
笑到我想死呀>∼<" |
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
被收埋書包真恐怖*  |
唔係好想打係學校既野=口="點解自修堂成日都俾人收埋d野?點解陳芷琪成日俾人收埋書包?點解石家怡成日收埋人地d野?呢幾樣野已經成為疑團...講返lunch...我同簡潔既老公簡亮重有葉天生行落去學校門口,,最奇怪係,係中途行樓梯時...葉天生搭住我"博"頭,重要踏到實一實,好似黑社會收o靚之後帶人出去果d,俾佢肩到走時就放手了@@真奇怪...難道我是天生的o靚嗎?><之後簡亮叫我買飯返學食,因為佢會好快返到學校,叫我等佢=0=算,,我就買飯返去食...返到學校,唔夠5分鐘,雙張+顏+王+葉返到學校,當時我食埋D唔知麥Q飯,好鬼難食...眼看仲賢食pizza好正@@之後我叫仲賢俾小小黎試下,佢就俾左多多我=.=Gd...唔打咁多學校事了...依家差唔多成11點,想訓覺...所以打快d........
再次買完野返屋企,見到k兒MSN圖有副畫@@我就問佢係咪作品集黎,因為我想知...因果係作品集=.=咁簡單都可以交的話,,我令願收返art= ="點知原來唔係黎...咁都好d唔洗嚇親我嘛,,,,,,不過最奇怪既係,佢好耐先應我,佢就話佢果時晝緊畫,,我又諗...係屋企晝畫??平時見佢上堂都無咁努力,晝畫就勁努力囉@@可能係佢既天份....而我既天份,,,打機=.="玩親online game唔係十大高手就百大高手,我太強........><
日記最後要打2句...點解我成日要阿斌提我打日記-口-?你係咪想溝我呢><?先交出你果個蔣"呀"文既女朋友俾我先啦,嘿嘿~
另外....點解張耀祖先生咁想我日記打佢名=.=??
依 家 就 打 俾 佢 睇...
張 耀 祖~祖 耀 張~張 張 祖~耀 祖 張~祖 張 耀~~~~~~~~~~打完訓覺 ㄝ 他媽的祖哥= =v |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 20 | » |