+** 歡迎光臨>>>>我既日記板-口- **+
£『皇〤帝』Σ﹏隆∥少”〒 日記板*
 
easonheha
暱稱: £『皇〤帝』Σ 隆少]*
性別: 男
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

累死了-_____-"
無題目@@
最後一日返學上堂,,
3月5日,,兩個我熟識...
他媽的一日,,


日誌分類

全部 (59)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天


今日12月11日...日記板返生>∼<"

  本大爺打返日記啦,,恭喜晒成日追我日記續集既人,,由其是【小斌斌】【芷琪b】呢2個=口="係咁吹本大爺打日記.\/."
以下呢兩句係咪好正呢??如果d符號走晒去第度真係大件事啦!
新開張,煩惱小,不得惹官非<~~希望個板會俾小d煩惱,重要唔好惹埋d官非返黎...
新開張,煩惱小不得,,惹官非<~~希望個板令到我煩惱小不得,,唔單只煩惱多,,重要惹埋官非>_<"

  唔同大家吹咁多水-0-"打返正題啦,,今朝上數學堂...俾我既感覺係...十分極度無聊爆硬膠!鄧Sir真係鄧Sir,,每日無時不停追問 阿祖,畸兒,仲2同埋紙皮b...呢4個人好似鄧Sir既殺父仇人咁=0=唔怪之得佢針對阿祖啦...最少一個老豆,,咁可以有幾十個,幾千個,幾萬個-____-"不停聽過鄧Sir老豆黎老豆去,,知你死左老豆掛住你老豆啦=口="成日都問人點証明呢個野.....不如問下你你點證明你係男人?羅d証據出來吧,唔好再成日問人點証明,真係好Q煩/∼\

  講完數學梗係唔小得經濟堂啦,,唉...上親經濟堂[[郭大嬸]]既堂我一定勁眼訓,,唔知點解佢把聲好似吹眠曲咁-.-跟本係次次都俾佢搞到訓著,,不過今日訓左陣...[[郭大嬸]]好一句:超級市床,,,咩話-.-市床??字都講唔正=0=笑到成班係咁嘈,佢重要扮晒野鬧我地...唉,,呢d班主任真係,,好掛念馬Sir做返我地班主任><馬Sir真係勁好多,,叫我俾心機讀書=.="其實一切個天已經安排晒...但我鐘意【逆天而行,,隨風而去】<∼呢句係咪好正呢-v-"我作架

  到死返去中文堂,,坐左係仲賢果邊吹水,勁爆笑,同佢地傾計真係好正@0@"尤其是,,衛老師唔知點解講講下話∥余黃聯婚∥(余:讀音[蛇]),,蛇王聯婚,,其實唔好笑...唔過1分鐘,黃振威真係威-.-無啦啦講話如果顏威同一個姓[余(蛇)]既人,咁咪叫∥顏余聯婚∥囉-.-好淫賤的聯婚,之後又唔過1分鐘,仲2又話,,咁如果衛老師個老公姓楊既話...∥楊衛聯婚(陽委,,你地知什麼來的嗎=口=?)∥,,頂...真係笑爆肚呀,重好想喊...佢地真係好有"諗"頭呀,,哈哈~

唔好講返學啦,,真係笑到我爆咀,就算唔爆咀都搞到我個口好似...^口^<~~呢個公仔咁,合唔埋口-____-"
依家係晚上11點,,講埋返到屋企就訓覺覺豬先=__________________="

  返到屋企過左陣同阿媽阿妹去左超市買野,我阿媽真有錢-.-買早餐同埋我阿妹d零食買成300幾蚊,嘩=0=真係要咩就有咩,我阿妹真係唔放過買緊野既時間,見咩岩就買咩~我呢d...只係最主要買左[嬪紛樂]同埋[提子味萬樂珠],,俾錢時見到我阿媽銀包有成2千幾蚊,,真恐怖,,我只得700幾蚊∼唉><買完之後我就去左機鋪練鼓,見到有條友,隻手跟本好似機器咁...白白見住佢打9x級鼓歌=0=我最多得8x,,嘩,我睇黎要學多幾個月先好似佢咁勁><其實我都算勁啦,佢重勁過我~~陰公

  再返到屋企,,依然都係玩唔到『黑色陰謀』呀,,幾日喇...正一垃圾代理,,廢到咁-.-"然後大眾論壇既大佬叫我地呢班板主去開會,咁我咪去開下囉-.-"不過睇左一陣,就索性同芷琪b MSN算-_-"開埋d咩叉會,咁無聊>o<直到依家同緊芷琪b傾電話,重要係我呢個數學小王子教佢做數,我真叻^___^"

 重有,,大家係咪覺得我個板首歌好好聽呢?飄零燕黎架,,係陳芷琪想聽,之後我就立刻整上個板度=0=睇下我對佢幾好,,但佢就...唉,,心淡~

     今晚篇日記就到此為止...完結(以上d字係粉紅色的原因,,係俾人被迫的=0=)



2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


又黎打日記了xD" 愉快

  因時間不足,,所以就打重點-.-"
大家覺得我日記隻歌如何呀?原本我諗住放[上戶彩 - 為了愛]呢首歌,,好聽的@@不過...搵唔到網址=0=
So,,我就用[上戶彩 - 為了愛]呢首歌做了電話鈴聲^__________^"

  今日最重要既重點,,,我應承左芷琪b買旺旺黑白配俾佢食-.-"唔知點解講講下講到話叫我落去買=口="原本我唔想去買...點知唔知因咩事落左去買囉,,其實點解我真係會落既=________="買完返左屋企,芷琪又唔信我買左...所以就影左張相俾佢睇=0=睇下我對你幾好,幾時請我食飯呀?,,聽日請埋枝益力多俾你我就大功告成@0@"

  之後我再同臭喜傾電話,,條傻仔好白痴-.-"我話:唔該搵溫慶發(佢細佬),佢就話唔係到,,我再話:唔該搵溫慶喜,佢又話唔係到...我再話:唔該搵溫慶發同喜阿媽,,,佢就話............咩事-___-"好明顯個傻仔扮自己阿媽啦,,低b=口="

另 外 唔 該 Hang 呢 位 人 兄...教我[經濟]同[歷史]呀,,你呢2科咁勁>o<教下我...廢時會考唔過5分=o=
 重 有 14日 我 就 生 日 了...快d同我準備禮物俾我呀<<<<
飛牛就重有9日...準備倒數了@0@"

訓前送俾大家一首[我最喜愛日本歌手] 上戶彩 - 為了愛...重有我都鐘意[[玉置成實的]]xDD"
http://www.youtube.com/watch?v=8TeQl0_P8P0&eurl=



2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


一次過打3篇日記-口-"

  首先一開波多謝[果個人],,唔係佢迫我打日記我都唔會打-.-"我日記其實有咩好睇= ="點解顏威,阿祖班白痴仔迫我俾佢睇?已成一個謎=口="

  講返星期5,,最深刻既印象就係...點解我會揀中  關淑儀  做我老婆架,,佢咁老-___-"我要求再揀過呀FkFk...最正都係 天生 個老婆,,係周麗淇,,只怪我黑仔=口="

  〔〔一次過講晒星期六同埋今日既事〕〕...係呢兩日,,係咁上[黑色陰謀Online]d網參考佢點玩,呢排都成日打俾臭喜吹水...我諗住我地成班fd改返一個[[團體名]]...以我同喜初期我覺得用【弒】【】【魂】...邊粒字好呢@@"
根本呢排只係搵[黑色陰謀Online]d網,,嘩,,佢d技能...前所未有超級靚爆+爆靚...我已經搵左成幾粒鐘,同埋上埋論壇參考=口="
無計,,我份人成日會做足準備先的@@v唔係我點會係 古惑仔,,亂,,巨商<∼十大高手...另外墨香都玩得咁出息@@...想年當,,,古惑仔Online...我個名叫 戰意鼠(飛虎隊),,人地改的,之後我玩佢ac,成為百大高手...同埋亂Online叫血影海...我太勁了>v<今次叫咩名好呢...?隆少?撒旦?逆天?...都係留返前果日先諗了...送俾大家[黑色陰謀Online]遊戲短片,,超靚既技能,,想玩就叫我,我可以教你地玩,,Fd/機友/依家d同學我都照教~
http://www.youtube.com/watch?v=6skiGnuCP2k
http://www.youtube.com/watch?v=CILmmquSwRk&mode=related&search
http://www.youtube.com/watch?v=vPRJXw-huLo&mode=related&search
http://www.youtube.com/watch?v=WtdYDqC5pZw&mode=related&search
http://www.youtube.com/watch?v=B4OKP5njmhk&mode=related&search

另外,,今日去機鋪打鼓時,見到人地打83級既歌@0@"我最高只得67...最平均4x-5x級...見人地打83級,,激發起我去試下打-.-
打果首歌超難超多拍子,,人地可以打晒成首,我只打到一半=口="(人地打鼓應該耐過我好多,因為佢勁...)
但我星期3要放棄去機鋪了@@儲錢+要玩[黑色陰謀Online],,十分期待呀>v<

**(芷 琪 B 快 d 同 我 睇 左 呢 套 野 佢 呀@@大方+ABC君...)**
http://www.youtube.com/watch?v=n6Gdlr7Wiuc&mode=related&search
http://www.youtube.com/watch?v=cAZPBoyT_is     <∼∼必睇

重有15日就生日了@@飛牛重有11日生日...一齊過吧!