本大爺打返日記啦,,恭喜晒成日追我日記續集既人,,由其是【小斌斌】【芷琪b】呢2個=口="係咁吹本大爺打日記.\/."
以下呢兩句係咪好正呢??如果d符號走晒去第度真係大件事啦!
新開張,煩惱小,不得惹官非<~~希望個板會俾小d煩惱,重要唔好惹埋d官非返黎...
新開張,煩惱小不得,,惹官非<~~希望個板令到我煩惱小不得,,唔單只煩惱多,,重要惹埋官非>_<"
唔同大家吹咁多水-0-"打返正題啦,,今朝上數學堂...俾我既感覺係...十分極度無聊爆硬膠!鄧Sir真係鄧Sir,,每日無時不停追問 阿祖,畸兒,仲2同埋紙皮b...呢4個人好似鄧Sir既殺父仇人咁=0=唔怪之得佢針對阿祖啦...最少一個老豆,,咁可以有幾十個,幾千個,幾萬個-____-"不停聽過鄧Sir老豆黎老豆去,,知你死左老豆掛住你老豆啦=口="成日都問人點証明呢個野.....不如問下你你點證明你係男人?羅d証據出來吧,唔好再成日問人點証明,真係好Q煩/∼\
講完數學梗係唔小得經濟堂啦,,唉...上親經濟堂[[郭大嬸]]既堂我一定勁眼訓,,唔知點解佢把聲好似吹眠曲咁-.-跟本係次次都俾佢搞到訓著,,不過今日訓左陣...[[郭大嬸]]好一句:超級市床,,,咩話-.-市床??字都講唔正=0=笑到成班係咁嘈,佢重要扮晒野鬧我地...唉,,呢d班主任真係,,好掛念馬Sir做返我地班主任><馬Sir真係勁好多,,叫我俾心機讀書=.="其實一切個天已經安排晒...但我鐘意【逆天而行,,隨風而去】<∼呢句係咪好正呢-v-"我作架
到死返去中文堂,,坐左係仲賢果邊吹水,勁爆笑,同佢地傾計真係好正@0@"尤其是,,衛老師唔知點解講講下話∥余黃聯婚∥(余:讀音[蛇]),,蛇王聯婚,,其實唔好笑...唔過1分鐘,黃振威真係威-.-無啦啦講話如果顏威同一個姓[余(蛇)]既人,咁咪叫∥顏余聯婚∥囉-.-好淫賤的聯婚,之後又唔過1分鐘,仲2又話,,咁如果衛老師個老公姓楊既話...∥楊衛聯婚(陽委,,你地知什麼來的嗎=口=?)∥,,頂...真係笑爆肚呀,重好想喊...佢地真係好有"諗"頭呀,,哈哈~
唔好講返學啦,,真係笑到我爆咀,就算唔爆咀都搞到我個口好似...^口^<~~呢個公仔咁,合唔埋口-____-"
依家係晚上11點,,講埋返到屋企就訓覺覺豬先=__________________="
返到屋企過左陣同阿媽阿妹去左超市買野,我阿媽真有錢-.-買早餐同埋我阿妹d零食買成300幾蚊,嘩=0=真係要咩就有咩,我阿妹真係唔放過買緊野既時間,見咩岩就買咩~我呢d...只係最主要買左[嬪紛樂]同埋[提子味萬樂珠],,俾錢時見到我阿媽銀包有成2千幾蚊,,真恐怖,,我只得700幾蚊∼唉><買完之後我就去左機鋪練鼓,見到有條友,隻手跟本好似機器咁...白白見住佢打9x級鼓歌=0=我最多得8x,,嘩,我睇黎要學多幾個月先好似佢咁勁><其實我都算勁啦,佢重勁過我~~陰公
再返到屋企,,依然都係玩唔到『黑色陰謀』呀,,幾日喇...正一垃圾代理,,廢到咁-.-"然後大眾論壇既大佬叫我地呢班板主去開會,咁我咪去開下囉-.-"不過睇左一陣,就索性同芷琪b MSN算-_-"開埋d咩叉會,咁無聊>o<直到依家同緊芷琪b傾電話,重要係我呢個數學小王子教佢做數,我真叻^___^"
重有,,大家係咪覺得我個板首歌好好聽呢?飄零燕黎架,,係陳芷琪想聽,之後我就立刻整上個板度=0=睇下我對佢幾好,,但佢就...唉,,心淡~
今晚篇日記就到此為止...完結(以上d字係粉紅色的原因,,係俾人被迫的=0=)
|