話咁快到07年,,我都好耐無打日記了-.-"知唔知點解?原因就係無時間囉(自問自答,硬膠行為)...新既一年新既開始,呢個月因無得打機,加上依家係屋企開電腦都唔知有咩好做,無無聊聊就自然打返日記,,希望你地班賤人淫賊得閒入黎吹下水,就係咁簡單..."
今晚我成11點半先返到屋企,,因為晨早流流俾班PK叫我起身出去唔知做咩,,難得一次出黎...無謂拒絕啦(我真大方/∼\),跟住我同喜去海福機鋪度打機,我梗係表演我d打鼓技術啦,,唉-.-全場我打得最勁(果度勁多新手,勁多女仔)...之後有2條女行過黎叫我教佢打,,勁 無 奈!勁open...重有件秘密既事,,原本唔諗住打係日記度,,但廢時隱瞞良心,打埋佢...果2條女著得好Sex,有條就著"緊身衫",有個就V領,,由其是個"緊身衫"果件小姐,果時真係"""想"""望落去果度-.-我好賤格呀頂.\/."
我地成班去左Lin王屋企,玩左陣...阿朱黎度果時,,大家第一個反應就係笑到pk,佢果時著緊套Look勁有Feel囉,,鹹蛋超人睡衣,加頭髮未梳就落到黎(佢住係樓上的),萬一佢行落黎中途俾人見到實指住個傻仔既頭黎笑,,佢一入到黎我地成班串佢加上重要笑到收唔到聲...真係笑到肚痛..."(整唔到張相上黎tim-口-)
成班人之後玩麻雀,話事啤果d...之後Lin王阿媽就問我地飲唔飲汽水,,So+ 就話..."千其唔好飲呀,飲左一陣會發生命案架,係人地屋企羅成排汽水黎飲主人就會斬9我地",,呢句有幾道理-.-需然Lin媽媽俾我地飲,,但我地飲完驚出唔到門口= ="之後喜就帶頭飲,成班先跟住飲-.-"
直到玩到8:00幾,我地就出去食飯,,去左顯徑"彩龍"度食飯,,大家坐底左就當然研究下餐牌架啦,之後喜哥就叫"乾抄河"食,個侍應就好似唔理佢咁,咁喜就大聲叫佢黎...開始到緊張時候,,侍應黎左落左單,之後喜叫多杯野飲,果個侍應當無到咁,無理佢就走左,喜就嬲大大聲叫條友返黎,就係咁屌鬼佢,依家d侍應講真好不知所謂囉,之後我地成班又鬧下佢,幾過癮...不過喜嬲時真係恐佈-.-"
唔打咁多了...打返重點先=0=”
約10:30分,,我諗住返屋企,但俾佢地成班迫我企甜品先准返,,成班不良少年迫一個學生哥食甜品,,咩理論黎架...去到甜品屋,我揀左芝麻糊,食食下搞笑既事就發生,,首先有一個電話打左俾阿斌,阿斌傾左大約5分鐘,之後阿斌就大聲講:下?你打俾我阿媽架?(唔係嘛,,傾左咁耐先知道果個人搵你阿媽?),so+就一時急唔住,噴d甜品出黎,勁嘔心...之後個個一路食一噴,,我就係度一直講:咩話?你打俾我阿媽架,,咩話?你打俾我阿媽架,,咩話?你打俾我阿媽架.......................笑到我個胃勁痛囉,隔離食緊d人都係度笑,,斌哥你玩咩-.-白痴" |