+** 歡迎光臨>>>>我既日記板-口- **+
£『皇〤帝』Σ﹏隆∥少”〒 日記板*
 
easonheha
暱稱: £『皇〤帝』Σ 隆少]*
性別: 男
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

累死了-_____-"
無題目@@
最後一日返學上堂,,
3月5日,,兩個我熟識...
他媽的一日,,


日誌分類

全部 (59)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天


3月5日,,兩個我熟識既人生日-.-"

  2位人兄生日,,祝你地生日快樂先...

    今日朝早見到kai銀同落糖一齊行,,之後就過左去hi佢...係果時特然諗起我後面果位"麥潤錦",,我發現佢溝女技巧超強@口@"因為我同佢同一部bus,佢就日日聊埋d唔識既女仔(著校服果d)傾計,,根本人地唔識佢,佢又唔識人,只要見人地幾次就主動去同人say hi,重係咁問人野,,樂道中同巴士的三位小姐已被他...=口="所以平時我就會遠離佢行,我都唔知點解...可能係我心理有問題= =v"

  lunch同顏威,仲2,簡老頭去食麵...大家係度傾計,,傾傾下就傾到[朋友]呢個問題...朋友係我心目中擁有第2至第3位,因為...我實在有好多朋友,最真正既朋友就係上年既5D班同埋現在5B班其中幾個人,真係唔明點解我同上年5D班d人勁熟,熟過依家5B(我上年讀4B,,但識晒全班5D...),,正當如此佢地都當我屬於5D班既人,就上個月,5D班既班主任[麥sir]請晒5D班d人出黎食飯,,約有20個人一齊去,包括我在內,但...佢地每個人都係5D,而我係5B...本想走時(因為只得我唔同班),佢地就捉住我唔俾我走,要我一齊係度食...講真我想入D班重好過B...唉=0=到放學見到無見6年既伍家榮,,當時佢主動行黎,我就同佢問好之後傾計...足足6年無見了,,之前重成日同fd去佢屋企大破壞,哈哈,估唔到能夠見到佢...朋友!

  約7點時,我阿 女麻 打黎,話表妹佢今日3歲生日,叫我去佢度食飯...廢時推左佢-.-去到了,本大爺聽到佢叫哥哥[佢只係識講小小野],,搞到我勁開心,之後就同佢玩丟公仔@@哄得佢勁開心,最後食埋蛋糕就走人,我真係哄d小朋友勁有技巧囉=0="

  今日我表妹同埋陳芷琪生日,,3月5號,,究竟佢地咩關係呢?咁岩既...呢個依然係一個謎黎!

 

我覺得真正的朋友(班中)!排名不分先後∼>[[簡亮,,何家樂]],,吳榮新,,王仲賢,,黃振威,,顏威,,劉家興...女仔就廢時講-.-"廢時惹上麻煩...
[xxx]<~~有呢d括號就非一般朋友黎,就如兄弟=3="



2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


他媽的一日,, 感動

  今日係我上補習班第一日,,8點起左身,之後食埋早餐就出去了...約10點先搵車答,但係無神神唔記得要搭咩車...諗住打俾阿媽先發覺我無帶電話,,,,咁我咪去d鋪頭借電話黎用囉,借完之後先知要搭6號c...重時搭到中途,無 神 神~塞車呀頂...搭下搭下肯定過晒時遲到>_<"最終我都無遲到...但...去到果度既職員話今日個Miss病左,所以無返...之後我就打俾果度管我既人"查力"...佢同我講個Miss無返,,佢10點鐘打左俾我,諗住同我講今日唔好返去...之後佢係咁同我sorry,唉-0-要怪就怪我點解唔記得帶電話呢=)"

  還記得岩岩18歲,,阿媽帶我去澳門賭場見識下,又俾左1千蚊我去果度玩...我就羅100蚊出黎買大細,,重記得我果時買大...點知勁唔好彩囉,買大細唔係大既話實係細架啦...點知係"圍骰"...Fuck you pk on99<<中"圍骰"既概率超高!起碼過2xx%,,妖>_<重有一次18歲過左2個月,去換成人身份證,搵完咪去左我樓下間機鋪囉,點知難得一次差人查牌...去左成年第一次係樓下機鋪查...依家今次第一日上補習班既堂miss就無返.........我18歲真係好灰呀-0-"真係超級難忘既經歷..."

  頭先又去樓下機鋪,見到唔係成日落黎打鼓既高手,佢係我眼中第一個打鼓最勁(我果間機鋪),,我打完一首歌果時佢聊我傾計@o@之後重大家傾談打鼓心得...我樓下加加埋埋係我眼中有5個強者...岩岩同我傾計果個係第一個勁人,,我亦都識埋第4個果個西裝友(應該19歲到),,其他我就唔識佢地....................而我就係果5強入面既[3甲],,呵呵...今日終於打到91級了,,開心>口<"



2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


第2日既日記,, 無奈

  諗起今日最傷心既事,,無啦啦被迫食左一餐$35蚊既飯,,貴唔重要,,但最重要係唔好食既,,不知所謂到咩咁...一開始就俾d牛油包同湯我地...係我食包時我將成個包點落去個湯度食,,麥生就話我好變態!!咁樣食包都算變態咩-0-幾好食呀,新哥都跟我咁做...食呀食,,食到懵下懵下果一刻,見到上年中5   3條友過黎同我say hi,咁岩佢地返工放lunch食飯,3個著晒西裝食飯,,真巴閉-.-之後吹左5分鐘水左右我地就走了...

   之後,,,又同個白痴仔[吳榮新]"咬"手瓜...我超,,手臂大隻同跆拳道黑帶都無用既-.-"咪又係我贏小小-口-好屎的新哥,,無計,鬼叫我日日都練習手部>>打街鼓,,手部移動速度快,,加上成日練力...呵呵(自誇中),,但目前為止重係最高打到幾前83級既歌...重有2首7x既究極歌,,比起出面我都算勁架啦=口="請果個"戇鳩撚柒龜"咪咁傻仔串住我...頭先去機鋪,,見到1個男拖住2個女去打鼓,,個男仔勁似馬伕囉=.=不過又諗返起我,,曾幾何時之前咪又係帶左共有5個女仔入機鋪-_-"3個樂道2個朋友...唉-0-黃潤成第時既夢想係做馬伕,我諗我都要跟佢一齊做啦- -v

  最後果2堂...唔講咁多喇-.-”心中只係記得...簡 亮 打 保令 既 奸 笑!嘿嘿,,笑到好鬼奸呀!!!!!!!!


係度要多謝何家樂不停咁教我數學>0<"遲下實會報答返你的,,xD”