我同呀欣..同俊..恩甄..綺婷..綺彤..死肥孝..呀軒..好多人..打唔到咁多人呀....你係12月21日..我同好多人..係同一日..同我一齊去雙魚星號...不過係我上車前.....個嫁車唔死左去邊..之後我就同呀欣玩NDS..點解我唔同綺婷佢玩呢...你會話漪渟同綺婷因該玩我好勁嫁...點解同呀欣玩呢...因為呀欣叫我唔好同呀綺婷佢玩...雖然我唔知咩事..但係鬼叫佢係我個friend咩..我可以為左佢..唔理我個細妹...佢好鐘意跳舞...我都係..但係冇左佢...我真係好悶...我知佢好唔鐘意綺婷佢...但係我上到船度...我同呀俊..呀欣..恩甄..一齊去吹海風..我知道我唔可以再同我好想同佢玩的人一齊..但係我好想同佢玩呀...點呢???我的第一次唔理佢...我同佢...佢有(綺婷..恩甄...綺彤..)去夜總會度跳舞....跳到12:30...之後再去唱k唱到2:00(夜晚)....之後去食宵夜...我係度同呀欣講sorry...我.......你睇落去就知....我同佢一齊坐....呀恩甄佢同呀綺婷講左D野..我就話..周諾欣(呀欣)佢叫我唔可以同你一齊嫁...之後問佢點解你唔同呀欣玩呀(係畫畫個陣)...(恩甄同呀欣係FRIEND)..佢話有同你講野..不過你唔理佢...我聽到..我知道我因該同綺婷佢玩...唔理你....不過我同自己講唔係真的....但係連佢細路都咁講...我利一陣...真係好失望...點解佢份人係咁....之後越講越多......佢話我太中你.....叫我唔好...之後你到..坐左去第二到....佢叫我過去同你坐....但係如果我尾知之前...佢唔叫我去..我都會去....但係我知....我同我自己講唔可以再中佢..但係佢叫我同佢講生日快樂..我咩都唔理..就去左啦.....真係太忍唔到啦.....
呀欣..SORRY.......想睇下一集嗎....下次啦....
|