今日我去左唱k..我係朝早7:00a.m已經起左身啦...7:30a.m已經出左門口...因為我要落元朗唱k...我去唱早k...同恩甄..姑姐..去今次唱左好多歌呀..有座右銘..逼得太緊..明知做戲..童夢..不能說的袐密...情非得已...你的味道..part girls...重有好多歌呀...我唱完k之後..就去buy衫啦