從今日開始我就放假啦..真係開心呀...今過的年假..我D利使$$..我要比我呀媽啦...冇得駛呀...好慘呀...重有一陣先到新年....我就出街先..玩一陣...我可能係今過新年去唱K呀..因為我要唱好我D運...唱..唱..唱..大家新年怏樂...