卡卡卡~~~考完三科,仲有六科!基本上呢三科都會合格的,當中西方史學史我覺得表現最不好,將世界史既野撈亂左!希望來緊的科都唔好有事,合格平平安安,二點五就有獎學分。
繼續不喝汽水,打死都不喝!想喝的話就要努力溫習,哈哈哈哈哈哈……(苦笑)