今日一早9點幾醒左~又係好似平時咁~1100先肯起身~跟住又hold左一陣~
又打機打機打機..去到1530就差唔多準備夠鐘去山頂明Teen會上急救堂啦~
得3個人去~本生有4個~我、老頭、23、平安~平安今日唔得~所以得我地3個~
諗住等埋ar頭一齊行~等左陣1545打比佢佢都未行~廢事第一日遲到,所以同廿雞行先~
跟住上堂上到1845度就放食飯,去左食m記,1945就再戰啦~
上到2200到~終於可以散場~行過山頂睇到ar ben佢地係度踢緊波~準備走~
所以同佢地一齊行返落黎~咁就1日la~
聽日又要上去繼續再戰啦...好彩係得4堂姐.... |