昨天去左子軒大鬼灣間屋企玩~約左好多人都話唔去....得d男仔去..搞到得 c k同靜2個女仔...
但我地玩緊果陣欣停同少令又話上黎~場面變得熱鬧左~
睇一睇~原來差唔多全部都係善忘之家既人~差小鳳同琪琪就齊全la~
今年都冇乜試過咁齊人~好想有下次咁齊人出黎玩呀~~
12點度~d人散哂~得返軒、靜、康鼠鼠仲有人過夜~場面即刻變得勁靜~
係果度過左一晚~起左身就去左打機~
之後睇碟-------「 再見瑩火蟲 」,有d感動..睇到眼濕濕..但始終冇喊到...
始終找不到一部會令我留出眼淚既電影...最感動果次都係「 在世界中心呼喚愛 」
跟住睇完日式麵包王就返歸啦!!
|