今日物理測驗t^t
唉~唔洗諗...又要炒啦/[]\
一睇到份卷-.-"(冇題識做既﹏)
跟住就亂咁填d答案上去......
真係唔想佢派- -"
同埋琴日又因為物理堂攞c留堂-.-
超無奈....等到6點左右先放學-.-(sh!t)
仲要係...係到睇江xx表現龜靈糕廣告=.=
睇到o晒咀...(食左金錢龜~唔會有腎虧~!!!!)
好唔好笑...(唔好笑- -)
算啦~唔講啦....