| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 6 月 15 日 星期二  |
哇哇哇~~~  |
分類: 未分類 |
哇哇哇~~~
今日補考左歷史啦a_a
唔知合唔合格呢~3~
但係合格既機會都好高下a_a((嘻~~
溫得咁辛苦~.~
搞到e幾日都俾丫媽煩/.\
終於都考左啦~唔洗再俾丫媽煩啦ava
爽丫~~
星期4就要睇結果了...
好想快d到星期4@@
我死都要升到班嫁啦~~
丫媽你係阻止唔到我嫁~.~
|
|
|
Xo0317 於 2010-06-21 02:56 AM 發表:
cm
|
|
|
iamcry 於 2010-06-18 08:53 PM 發表:
加油bo a_a 我升到高一啦~哇卡卡~去我到留cm~
|
網主回覆
嗯嗯~thx先;]
哇哇~高一.....西利@o@ Posted at 2010-06-19 03:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
芣芣芣芣芣=3=
尒就話有得留姐.....俄冇丫=[]= Posted at 2010-06-16 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
H2NG 於 2010-06-15 10:38 PM 發表:
白CHI=.=
|
網主回覆
俄正常得很=0=" Posted at 2010-06-16 10:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx] Posted at 2010-06-15 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係既v_v Posted at 2010-06-15 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Win2ie 於 2010-06-15 01:25 PM 發表:
HA;]
|
網主回覆
haha=] Posted at 2010-06-15 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈~ 我要繼續努力先得v_v Posted at 2010-06-15 06:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
睇黎你都係等埋我嫁啦v_v" Posted at 2010-06-15 06:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
inGzI 於 2010-06-15 11:56 AM 發表:
升班 升班
|
網主回覆
好既 好既 Posted at 2010-06-15 12:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|