| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 24 日 星期五  |
好黑仔丫.........  |
分類: 未分類 |
好耐冇打blog啦~
又係時候打番d野...
唉~自從北京抽到我出去講野之後...
就開始好黑仔-.-''
地理又抽到我去講乜鬼新聞-.-'
今日英文又抽到我去讀課文....我識鬼讀咩-.-
上中文堂揀都揀中我講條問題-.- 凸.
幾時先會正常番...唔好成日抽到我好ma-.-
又開始有野測啦-.- 真係慘
都好多謝你地d筆記;]
多謝晒~我會努力的;]
|
|
|
a____a; 哇; 我黎留cM喎;~! 系咪好感動先v___v!? cM;v_v;!
|
網主回覆
好感動丫t_t(=.=)
thx] Posted at 2010-11-08 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IA2010 於 2010-10-26 04:58 PM 發表:
有關自我保護訊息 大家記住要為電腦做好網絡安全措施,小心保護個人資料,以免不法分子及黑客有機可乘。如果想知道更多有關善用互聯網的資訊,可以來http://be-netwise.hk/看看呢!
|
網主回覆
thx.
小冰婆婆-v-' Posted at 2010-10-26 01:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
inGzI 於 2010-09-25 03:45 PM 發表:
多謝我份物理筆記啦
|
網主回覆
係係係...多謝晒;] Posted at 2010-09-25 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Win2ie 於 2010-09-24 10:56 PM 發表:
謝國豪同學.XD 俾心機;]
|
|