eddyche222
暱稱: EdDy豪♂
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
好黑仔丫.........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
哇哇哇~~~
唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~...
最後 一日溫習了~
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 206
今日人氣: 2
累積人氣: 1571
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 15 日  星期一   晴天


考試第一day~!!! 分類: 未分類

今日考幾何同物理a_a"

幾何.....都ok啦.....起碼我做晒^o^

至於物理e個問題就大啦@@"

係派物理卷哥陣.....

嚇到我o晒咀。﹏。

張卷竟然有7版@[]@

嚇q死我咩- -"

但係7版入面...我得1,2版係識少少既-.-"

版版都難到飛街/[]\

點做丫......

一定又唔合格啦-.-"

聽日考地理同Reading )_(

好啦﹏我要發奮....

溫習先啦\[]/﹏再見






訪客留言 (返回 eddyche222 的日誌)


ken22666 於 2010-03-15 11:07 PM 發表:
之前你唔係同我打完機咩-3-
你唔係同我講話你拎住本書睇電視咩-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫~唔知幾點哥陣既事- -"
Posted at 2010-03-16 03:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamcry 於 2010-03-15 07:55 PM 發表:
同意樓下所講既野-.-
你會溫習@___@?
據我所知你打左成個下午機=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你點知我打左成個下就嫁@[]@"
係wo~好似係我講比你知- -
Posted at 2010-03-15 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mloves1314 於 2010-03-15 05:45 PM 發表:
你會溫習
收喇=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

會嫁~
根據e個物理既定律~
太陽消失既時候地球會以勻速直線狀態下運動...
係發生e件事既時候﹏我應該會溫習- -"
Posted at 2010-03-15 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]