| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 2007-10-20 |
今日同怡出左NTP行街.....約左1點係馬鐵等.....1去到NTP我就第1時間買我最鐘意既COOKIE.....勁超好味喔.....之後就去左"買物王"買b-day gift俾琪琪.....買左個HELLO KITTY相機俾佢......買完就去左Trendyland買左3本簿+花紙.....跟住就落東京新幹線影貼紙相.....諗住影$60會勁靚啦......點知個底只係閃既......好失望喔=]不過唔緊要.....下次同怡再影過......之後就去冒險樂園玩.....原來怡係旺我嫁.....宜家有2000幾飛喇.....勁超開心.....玩完就去左好運行啦.....見到間叫"萊萊"既shop.....哈`用左萊個名......之後就去左買冷面食......1路食1路行去中央公園.....行到去搵個位坐低......同怡係到狂sd歌+圖.....跟住我地好似見到珊同d fd行過.....不過唔肯定......再行左1陣就散band lu......




|
| 刊登時間︰2007-10-21 10:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
Re 怡:
嗯=] Posted at 2007-10-22 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|