voicexml

Ed!Th bLoG
睇完我個日記之後記住要留cm=]
edithkong
暱稱: Ed!Th`阿宜
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-01-01
LONG TIME NO C=)
2007-10-22
2007-10-21
2007-10-20
文章分類
全部 (274)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Amos
Cindy
Ed!Th's xG{My xG}
Jason
Jessie
Justin
Perry
Sabrina
Suki
Sz
Winny
Yama
小肥
禾子
我個MsN分享空間
我個祈願板
我個留言板
殷姐
偉哥
傑傑
蛇b
詠荷
曉敏
日誌統計
文章總數: 274
留言總數: 130
今日人氣: 11
累積人氣: 8365
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


2007-10-20

今日同怡出左NTP行街.....約左1點係馬鐵等.....1去到NTP我就第1時間買我最鐘意既COOKIE.....勁超好味喔.....之後就去左"買物王"買b-day gift俾琪琪.....買左個HELLO KITTY相機俾佢......買完就去左Trendyland買左3本簿+花紙.....跟住就落東京新幹線影貼紙相.....諗住影$60會勁靚啦......點知個底只係閃既......好失望喔=]不過唔緊要.....下次同怡再影過......之後就去冒險樂園玩.....原來怡係旺我嫁.....宜家有2000幾飛喇.....勁超開心.....玩完就去左好運行啦.....見到間叫"萊萊"既shop.....哈`用左萊個名......之後就去左買冷面食......1路食1路行去中央公園.....行到去搵個位坐低......同怡係到狂sd歌+圖.....跟住我地好似見到珊同d fd行過.....不過唔肯定......再行左1陣就散band lu......

刊登時間︰2007-10-21 10:51 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 




訪客留言 (返回 edithkong 的日誌)


Cecilia00244 於 2007-10-22 05:13 PM 發表:
乜我旺你架咩?點解我唔知ge!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Re 怡:
嗯=]
Posted at 2007-10-22 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]