好耐冇打bG喇




«‹ March 2015 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
最新文章
文章分類
訪客留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
日誌統計
RSS 訂閱
2007 年 12 月 17 日 星期一 
LONG TIME NO C=)
掛住理個xG
不過呢到都冇人黎睇嫁喇`我估
我轉用xG
'coz 會多d人睇
自然會多d cM嫁啦
而且"
因為朗哥既關係
好多人都將xG loCk左
我都唔想好似佢咁
唔會打xG
只用黎睇人xG
宜家``
我打bG既次數會更加.......更加小
大家都係睇我xG算啦
My xG::::http://www.xanga.com/edith0117
刊登時間︰2007-12-17 12:10 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
訪客留言 (返回 edithkong 的日誌)
![]()
![]()
一定睇你xg
網主回覆