|
今.天.是......2007 年 9 月 21 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-09-21
今日上小Q個blog
篇嘢好好笑
我post上黎比大家睇睇
[係我嘅意見]
從此改名~~
我決定我唔會再叫旋風幻影,[好丫~個名咁old]
因為我已經受夠財政狂潑我冷水,[財政好嘢!]
今日,
唔知咩堂,
財政問人點寫個幻字,
跟住,我後面嗰個人,[係指我丫]
就話我個名就叫旋風幻影,
我應該識寫既,
我緊係等緊佢問我啦,
跟住,成大盤冷水潑埋黎,
佢話,
幻咩影呀,
你行得好快咩,
叫幻影,
你未夠班,[佢係咁講咩?我唔記得啦~]
我忍,[忍啦~]
我只係講左句,
睇下邊個行得快d,
因為佢身形龐大,
所以佢就無野講。[小Q好嘢!!]
跟住到到下午,
上咩記憶唔知咩堂,
有段要記d野,
跟住財政突然間發酵(佢係男黎),[係「姣」]
ms chung問佢做咩,
我更係話佢發酵啦,[都話係「姣」]
跟住,
財政突然間打我,
佢又話,
又話係幻影,
避都避唔到,
點叫做幻影呀,[佢好似冇咁講]
今次真係佛都有火,
於是我展開左用口既攻擊,
我越講佢,佢越面青,
最後都係我得到win既榮耀,[唔記得lu~]
但係為左令財政無野講,
於是我就改名,
不過到e家總未唸到,
求大家俾人意見。(要又型又好聽既名)[嗰名型又點,真人樣嘅問題]
xDDDDDDDDDDD
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 9 月 20 日 星期四= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-09-20
今日返到去
本來想罵溫生
但見佢黑口黑面
唔知佢咩事
擔心佢
問佢咩事又唔應
連薯仔佢地都唔知佢咩事
唉~
所以放棄追究
----------------------
科學堂
超好玩
我地要用bunsen burner
薯仔嗰組
又差d「火燒實驗室」
我係佢隔離組
感覺太壯觀啦~
----------------------
午膳的時侯
kian好似已經好好多啦
就問佢點解咁講(之之嗰單)
佢話佢自爆嘅
我就. . . .
出手打佢啦
----------------------
夜晚同「純情」&家姐三線
知道原來
事情係咁嘅........
溫生琴日欠回條
mz chung罰佢
掃唔知幾耐地
kian返到屋企罵佢呀媽
唔幫個仔簽名
都唔知點做人呀媽
朝早又罵
今日返到學校就內疚
我仲見佢喊出黎
唉~ --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|