|
今.天.是......2007 年 9 月 15 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-09-15
今朝一早比之之拉咗去跑步
跑步9:15先去學畫畫,,
11:30就趕去會合Vicky仔去唱K`
去到見到小珊
(其實我遲到
11:40先到)
一齊去
去到greenbox
見到kian
ladymok
同財政
vicky見到ladymok真係. . . .
(因為ladymok中2vicky)
再行過少少就見到
呀Sue同好令好瘦嘅呀叮
不過就唔見煮面
T^T
一入到去就點歌
為罰KIAN帶ladymok黎
大家就點anyone of us比佢唱
佢唱得好低
好似就死就死咁
唔好聽
不過佢應該變緊聲
我估
唱咗好多歌
點歌點到爆晒
第一次咁
anthony成日唱唱下
無端端又改一兩句歌詞
超爆笑
vicky仔佢杯嘢飲晒
就叫ladymok去斟
結果幫vicky仔斟完
成堆人叫佢斟
最後
佢當然係. . . . .
變咗啊四啦
kian D 遭遇就同佢差唔多--
都係啊呀四
不過係幫手關門
XDDDDDD
到點餐
我同小珊點魚柳意粉
呀叮同anthony點沙津
呀Sue同vicky仔點牛排意粉
Kian同ladymok點牛柳意粉
Kian食粉嗰陣滴汁
超噁心
結果
佢嗰碟同ladymok嗰碟比
佢嗰碟真係好水~
好多「口水」~
之後見ladymok冇乜唱
好似黎陪唱咁
我地就叫佢點歌唱
等到佢唱
原來佢點強劍
我地極力反對
結果佢唯一一首點嘅歌
就比我地cut咗
XDDDDDDDD
之後比人急call佢走
一首歌都冇唱
連錢都冇比
(佢仲差呀叮錢)
佢地之後又見kian
冇乜唱過
比kian點歌
結果比kian插咗首歌
但係
內容太恐怖
我同vicky仔佢地嚇到大叫
即刻cut咗
但經我、kian同anthony極力勸說
就比佢點多次
插多次
不過vicky仔佢地擰轉面
我之後睇返
原來唔恐怖
我仲跟kian一起唱
首歌叫show me the meaning of being the lonely
幾好聽
不過好慘
個個都死晒
之後就係最後一首歌
FIR的「我們的愛」
就走
(3:45)
然後我地諗住
去影貼紙相
不過
kian趕住去下一場--
因為佢家姐(22歲)返咗黎
去neway同佢家姐唱
真係. . .
anthony話
kian唔去
佢又唔去
我地五個影完相就返歸啦~
aloha!
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 9 月 14 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-09-14
今日英文堂到kian present
佢今次唔係big six(大陸)
都唔係circle C
係張god(神)讀成guard(守衛)
born(出生)讀成burn(燃燒)
= =
太無奈
======================
學完maths去搵mum(Ivy)
點知佢同我講唔見咗個書包
個書包係家姐(RenEe)度
但家姐唔知去咗邊
佢好擔心
因為書包有功課
又有嘟嘟
我地行去西鐵站
再去輕鐵站
又折返西鐵站
出動廣播
搵乘客江子寧
都唔見佢
結果打去佢屋企
原來佢已經返咗去
話書包係課室
但返到去
課室鎖咗
mum唔知點算
我發現D窗冇鎖
推開窗
搵到書包
任務完成
結果mum請我飲嘢
之後齊齊go home
返到屋企
夜晚on
唐生hi我就同我講
「沉日你咁早訓= =」
「你呀婆係咁叫 電腦電腦..聽電話」
我問佢幾點打黎
「9-10幾掛」
其實我訓醒之後先on
等於12點幾
我on佢已經訓咗
. . . . . . . . . . . . . . . . . . --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|