|
今.天.是......2007 年 9 月 3 日 星期一= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-09-03
今朝唐生叫我6:30打過去
提佢起身
真係無奈
但我都係打咗
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
一返到去
見到Kian同刀仔
不過唔見唐思明
不過唐思明同Kian都係住蝶翠峰
應該會差唔多時候到.....
好多問題我都得唔到解答
我就唔理啦
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
今日開學禮完咗之後
又聽多次嗰個上年聽過嘅
記憶法講座
又教栓釘法
嗰個任生係度咩
「en咕咕~」
超無奈~
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
死啦死啦
我地.....
正常
中文:陳錦秋老師
英文:MS鍾 ,鍾樂英老師
普通話:劉惠雯老師
音樂:張苑芬老師
視藝:李兆輝老師
歷史與文化:麥伊妮老師
設計與科技:莫sir!!莫禮明老師
家政:陳子卿老師
通識:劉惠雯老師
體育:江碧如老師
弊!!
數學:吳老師(連名都唔知)
科學:許老師
(新老師連我地副班主任
上堂講一大串規則
個規則竟然話唔比吮指頭
邊有人咁做嫁
當我地小一
又唔比去廁所
唔比飲水(係lab)
成日叫安靜
又要吹雞)
地理:李兆輝老師(help!)
電腦:(有可能係)李柏基老師
生教:又係許老師
宗教:又係許老師
救命~~
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 9 月 2 日 星期日= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-09-02
(用越南時間)
今日6:00a.m.morning call
6:30a.m.食早餐
7:00a.m.集合
就搭車去機場
8:00度到機場
9:35登機
10:05開
就到香港嗰陣
就影咗領隊Tony Li嘅相
大家又覺得佢似唔似成年人呢?

(香港時間)
2:00落機
3:30返到home
4:15就撲到去藝姐屋企
(話說我去咗悅華樓
但其實藝姐係悅貴....
悅華係陳生同之之住嫁
我一去到
見度個賓妹開門.......)
有七個人
我
藝姐
冼冼
manman
呀儀
仲有藝姐的兩個fd子
何嘉欣
同???
食咗好多嘢
有沙津
有涼粉
飽到無法形容
影咗大合照
又講鬼古
個氣氛超掂
結果我地6:45走~
~今天太好啦~ --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|