死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 9 月 3 日  星期一=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-09-03
 

今朝唐生叫我6:30打過去

提佢起身

真係無奈

但我都係打咗

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

一返到去

見到Kian同刀仔

不過唔見唐思明

不過唐思明同Kian都係住蝶翠峰

應該會差唔多時候到.....

好多問題我都得唔到解答

我就唔理啦

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

今日開學禮完咗之後

又聽多次嗰個上年聽過嘅

記憶法講座

又教栓釘法

嗰個任生係度咩

「en咕咕~」

超無奈~

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

死啦死啦

我地.....

正常

中文:陳錦秋老師

英文:MS鍾 ,鍾樂英老師

普通話:劉惠雯老師

音樂:張苑芬老師

視藝:李兆輝老師

歷史與文化:麥伊妮老師

設計與科技:莫sir!!莫禮明老師

家政:陳子卿老師

通識:劉惠雯老師

體育:江碧如老師

弊!!

數學:吳老師(連名都唔知)

科學:許老師
(新老師連我地副班主任
上堂講一大串規則
個規則竟然話唔比吮指頭
邊有人咁做嫁
當我地小一
又唔比去廁所
唔比飲水(係lab)
成日叫安靜
又要吹雞)

地理:李兆輝老師(help!)

電腦:(有可能係)李柏基老師

生教:又係許老師

宗教:又係許老師

救命~~

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-09-04 08:44 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 9 月 2 日  星期日=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-09-02
 

(用越南時間)

今日6:00a.m.morning call

6:30a.m.食早餐

7:00a.m.集合

就搭車去機場

8:00度到機場

9:35登機

10:05開

就到香港嗰陣

就影咗領隊Tony Li嘅相

大家又覺得佢似唔似成年人呢?

(香港時間)

2:00落機

3:30返到home

4:15就撲到去藝姐屋企

(話說我去咗悅華樓

但其實藝姐係悅貴....

悅華係陳生同之之住嫁

我一去到

見度個賓妹開門.......)

有七個人

藝姐

冼冼

manman

呀儀

仲有藝姐的兩個fd子

何嘉欣

同???

食咗好多嘢

有沙津

有涼粉

飽到無法形容

影咗大合照

又講鬼古

個氣氛超掂

結果我地6:45走~

~今天太好啦~

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-09-03 12:24 AM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客