死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 8 月 26 日  星期日=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-08-26
 

琴日等唐生sd嗰幾首夏娜比我

我求極佢都話要畫完夏娜先

成兩點先開始畫

有排la

結果我兩點半訓

睇返佢個人訊息

原來佢畫咗兩個鐘!!

好彩我冇等佢

今日都12點先起身

本來我可以睇電影嫁

五星級大鼠鼠呀~~~

都怪他!!!!!

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-08-26 03:25 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 8 月 25 日  星期六=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-08-25
 

朝早去學畫畫

見到個小學師弟

佢話今年得14個人入信義

本來有15個

但江莞婷(家姐)返咗馬來西亞

= =

估唔到佢係馬來西亞人

下晝係屋企睇夏娜

好好睇

不過睇睇比bobo姐叫咗出去

叫我陪佢問呀糖拎答案

首先佢打黎

然後佢又話一陣打黎

一陣打黎

佢同我講:「

呀糖話比答案我

但我搵唔度佢

打去冇人應

你有冇佢手提>?

我比你

你幫我打去丫~」

佢就比咗個電話我

然後收線

我打去

有人聽

佢喂~

我又喂~

我肯定佢唔係呀糖

我講唔該搵唐思明

謎樣的男生說:

呀糖~

有人搵你呀

唔係梁家寶呀

聽la~

然後有一陣雜音

然後就收咗線

我打返比bobo姐

同佢講返

然後佢話出咗先

約係日本城等

去到天耀輕鐵站

bobo姐話你過去la

但我連一個

有少少似呀糖嘅人都見唔到

我問係邊度呀

「嗰度lor」

點知此時

有個人閃咗出黎

著「鮮紅色」的人

一睇個樣

就知係呀糖

佢比咗份答案bobo姐

就走

我問佢

你做咩唔問過我

就比我份答案人

佢話

因為我知你一定會嘅~

可惡!!!!!!!!!!

我都未見過d咁嘅人

真係想打佢

行返去嗰陣

bobo姐問我

「你點解會識呀糖?」

有日佢無端端add我

「我都係呀!!」

之之都係咁呀!!

然後差d比兩個基督教嘅人

捉住黎傳教

我地就話唔得閒

傾傾傾

傾到出商場

又見到一個呀姨

想同我地傳教

然後佢送到我樓下

就走la

====================

係msn問唐生

有冇夏娜歌?

「有

唔比你xd」

比la

求求你

「打比你?」

(心裡很無奈)

冇所謂

(鈴鈴鈴鈴)

問咗我有咩歌之後

sd咗四首歌比我

然後佢hang機

要重新開機

oh no!!

其他四首就不知所终

唉~~

====================

今晚又問唐生

做咩唔問過我

就比我份答案人

「因為我知你一定會嘅~」

你又唔係我

你又知我會?

「.....」(唔記得佢答咩)

有一陣一邊同佢傾

一邊同溫生msn

我叫佢估邊個add我

「你嗰班嘅」

55

「男定女?」

「唔知」

.........

- - - - - - - - - - - - - - -

傾下傾下

我話

反正你電話冇電

不如我收線先

「如果你收線我就......」

?

「唔比d歌你!」

NO!!!

唔好丫!!!!!!

- - - - - - - - - - - - - - -

終於佢電話冇電

不過佢仲未畫好幅夏娜

睇黎我今日

都攞唔到嗰幾首夏娜

就話

我訓la

88

佢竟然bye都冇

哼!

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-08-26 12:30 AM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客