|
今.天.是......2007 年 8 月 19 日 星期日= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-08-19 怪怪怪夢
又發怪夢
半個愛情故事
那是.......
在一間麪店內
有三個
嚴格是兩個人和一個精靈
其中一個是製麪師傅
他手上拉著一堆每條平均粗幼的麪
另一個人就滿臉汗珠
手上拉著粗得不像麪條的「麪」
此時,精靈打破如此沈寂的焗麪。不!是局面
開口說:
「不如我們先休息一下吧!」
「贊成!!」一把可愛的女聲說。
「好吧!!我也累了。」一把溫厚的男聲說。
可愛的女聲?當然是我啦~~(天音:自戀狂!)
溫厚的男聲?當然是男主角~~
(話說我由此至終也不知他的真姓名
只是跟其他人一樣
叫他七星仔)
雖然我們汗流浹背
但外面還是下著雪的
我和精靈互相抱著
在一邊取暖
(順帶一提
她樣子很像張燊悅)
怎料
師傅也靠過來取暖
我們想推開他
但他很大力
用盡我所有力也推不開
就任他靠在我們身上
睡了好久
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 8 月 18 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-08-18
今日去之之度教佢maths
竟然係途中見到包包!!!!!
好感動
我成 年幾冇見過佢la
不過
包包始終係包包
塊面都係咁包
除咗d頭髮長咗
身高
面容
聲線都冇變
太好la
佢入咗鄧佩瓊
岩岩同佢中學fd子買東東
我仲有好多嘢冇問佢
但我都有嘢做
冇得留好耐
結果冇耐就要分手la
上到之之屋企(1:00pm)
狂禁門鐘冇人應
我落去再上黎
怕去錯大廈
但係又冇錯
我隔住鐵閘推門
發現開咗冷氣
知道有人係裡面
但叫極都冇人應
我就搵隔離姨姨幫手打電話
佢仲叫佢個仔
幫手推門
我就向裡面叫
終於
之之訓醒
嗰陣
係1:40pm!!
我真係想打佢
係佢嗰度
留到11:00pm先走
end~
提多句
之之轉咗去商會la~ --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|