|
今.天.是......2007 年 8 月 8 日 星期三= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-08-08
今日係我生日
Thx Anthony Chan
你張圖
基本上
冇咩人係我冇題之下
會記得我生日
(雖然唔難記)
THX A LOT
_____________打住咁多先,今晚再加
^0^
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 8 月 7 日 星期二= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--7/8/2007一定要睇到最尾(寫完呢篇,突然心涼......ku~)
今日又發怪夢
我同呀詩(我表姐)
買咗個多啦A夢公仔
$115
超貴
然後行去大會堂
竟然見到
薯仔同許頌康
行去同一方向
一路行
仲見到
梁漢森
陳倫博
兩個小學女同學(唔記得名)
楊雯靜
王耀華
去到間大會堂
仲見到刀仔
同猩猩王
一個字:怪
__________*x。ku°☆分隔線*x。ku°☆__________
明天就是我生日啦......
你為什麼要這樣對我
我有暑期作業答案
可是我不看
我想自己做
問你要不要
你說要
那好
我給你
你約我在今天一點鐘
在天水圍圖書館等
我帶著答案和要還的書去了 等了你二十分鐘
你沒有來
我問人借電話
想打給你
那個女生沒有電話
反而我們交換了MSN
等了你半小時
你也沒有來
我有點擔心
找人借電話打給你
你還在家
我那個時候
差不多要扔碎人家的電話
才能消去怒氣
等了你一個小時
你還沒有來
我就進圖書館借書
出來的時候
又找人借我電話
第二次才借到
打給你
你電話不通
我想
你應該不來了
就自己走了
那時候
是2:25
我等了你一個小時零二十五分鐘
你沒有出現
我回到家
打電話去你家
你外婆說你六點才回來
我知道
因為你四點到六點要學網球
________________*x。灰.|\|
三點半加:
頭先你打比我叫我依家黎
但我知你四點要學嘢
我黎要二十分鐘
你會趕唔到
SOR
不過
這都是你自找的
你約人一點
你自己就三點半先到
冇人叫你咁遲
攞唔到答案
抵你
我冇罵到你訓係度
已經算你福大命大
但係
呢筆我會同你慢慢計
小心你3/9返學嗰陣
無端端比人汽水淋頭
又無端端地下有蕉皮
你又一腳踩咗落去跌親
咁就唔好啦...........唐.生.
________________*x。ku°☆. --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|