死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 8 月 8 日  星期三=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-08-08
 

今日係我生日

Thx Anthony Chan

你張圖

基本上

冇咩人係我冇題之下

會記得我生日

(雖然唔難記)

THX A LOT

_____________打住咁多先,今晚再加

^0^

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-08-08 12:30 AM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 8 月 7 日  星期二=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--7/8/2007一定要睇到最尾(寫完呢篇,突然心涼......ku~)
 

今日又發怪夢

我同呀詩(我表姐)

買咗個多啦A夢公仔

$115

超貴

然後行去大會堂

竟然見到

薯仔同許頌康

行去同一方向

一路行

仲見到

梁漢森

陳倫博

兩個小學女同學(唔記得名)

楊雯靜

王耀華

去到間大會堂

仲見到刀仔

同猩猩王

一個字:怪

__________*x。ku°☆分隔線*x。ku°☆__________

明天就是我生日啦......

你為什麼要這樣對我

我有暑期作業答案

可是我不看

我想自己做

問你要不要

你說要

那好

我給你

你約我在今天一點鐘

在天水圍圖書館等

我帶著答案和要還的書去了

等了你二十分鐘

你沒有來

我問人借電話

想打給你

那個女生沒有電話

反而我們交換了MSN

等了你半小時

你也沒有來

我有點擔心

找人借電話打給你

你還在家

我那個時候

差不多要扔碎人家的電話

才能消去怒氣

等了你一個小時

你還沒有來

我就進圖書館借書

出來的時候

又找人借我電話

第二次才借到

打給你

你電話不通

我想

你應該不來了

就自己走了

那時候

是2:25

我等了你一個小時零二十五分鐘

你沒有出現

我回到家

打電話去你家

你外婆說你六點才回來

我知道

因為你四點到六點要學網球

________________*x。灰.|\|

三點半加:

頭先你打比我叫我依家黎

但我知你四點要學嘢

我黎要二十分鐘

你會趕唔到

SOR

不過

這都是你自找的

你約人一點

你自己就三點半先到

冇人叫你咁遲

攞唔到答案

抵你

我冇罵到你訓係度

已經算你福大命大

但係

呢筆我會同你慢慢計

小心你3/9返學嗰陣

無端端比人汽水淋頭

又無端端地下有蕉皮

你又一腳踩咗落去跌親

咁就唔好啦...........唐.生.

________________*x。ku°☆.

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-08-07 03:51 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客