|
今.天.是......2007 年 8 月 4 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--04/08/2007今日係咩日子?
今日係咩日子?
今日係洪梓德(小學+中學同學)生日呀!!
(我好耐冇提過呢個人la)
唱首生日歌先
Happy birthday to you~
Happy birthday to you~
Happy birthday to Alan~
Happy birthday to you~
點解我要提佢生日
因為佢生日之後4日就係我生日丫嘛
8/8呀
^^
大家留多d cm當係送我嘅生日禮物la~
Thx a lot
^^
==============
同晶晶返教會
見到
主席
巴斯光年
小培
柔道
仲有個1B的唔記得咗佢個名
(天音:有冇搞錯)
完咗仲見到ms wong
(小學嘅黃潔瑩主任)
太gd la
^_^
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 8 月 3 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--3/8/2007打war game,ku~
今日去打war game
太好玩la
(雖然係第一次玩)
我地分三組
我嗰組有
我(當然la)
呀燕(一定的)
Heidi(唔係陳家希)
監堯(唔知係監定鑫定兩個都錯)
鋒鋒(鄧振鋒<-唔知岩唔岩)
馬騮(又係佢la)
Kama(呀燕家姐)
呀鬼(叫佢哥哥定姐姐好)
我地每人玩咗六場
上晝分組同K仔呀Dick打(每組兩場)
(打唔中呀Dick反而比佢打中
我不依~~><)
(呀朗好勁
打中K仔副黑超正中
OwO)
食完個食唔完嘅叉雞飯
(我食咗三份一都冇- -)
同飲完杯唔涷嘅涷華田之後
(Joey竟然食得晒
-0-
佢仲要細我一年,,,,,,)
下晝去樹林打
一個要保護人質(塔里班要捉人質)
一個要敵全滅
係兩組對打
有一場我竟然一槍都未開過
T^T
其實我加加埋埋一定開唔過50槍
(一場有23發子彈)
唉~~
太差了
但我都係認為太好玩la!
kukukukukukukukukukukukukukukukux10000000 --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|