|
今.天.是......2007 年 7 月 29 日 星期日= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-07-29
今日我朝早........
比mum「的」咗去借書
(本來要返教會嫁)
但下午都仲記得
同
何瑞芬&皓而..........
佢地
去沙田大會堂聽音樂會
入場前
同何瑞芬一人一杯朱古力慕絲
正!!!!!
麥兜嗰個音樂會實在太gd la
成場人笑到就黎死
xd中..................
然後同何&而兩位令女
去咗圖書館(茶)
兜咗個圈
然後入商場
入haagen-dazs混一下吉
再溜之大吉
ku~
我嘅混吉技術太高la
之後再去city super度
試食
太好玩la
玩完就坐車返去
good~
點知原來我地同皓而個呀哥
同一部車(茶)
我地三個女仔一個墟
係度狂聽歌
佢呀哥就靜晒
落車
而問佢呀哥借錢買嘢食
然後我地就去咗新北江
先去bakery買cake同芒果糯米糍
再去添記食糖水
何仲叫咗薯餅tim
不過都食唔晒(佢)
~~~~~~~~完~~~~~~~~
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 7 月 28 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-07-28
今天上晝
去學畫畫
下晝.........
我去咗邊呢
唔知ku --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|