死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 7 月 19 日  星期四=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--19/7/2007中山好食好玩唔太好住超級無敵增肥團..呀!講錯!係超值團(第二集)
 

去豪發港式茶餐廳食完早餐

(天音:又港式???上到中山仲食港式??~)

然後返張家邊嗰間「爛」屋..............

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

然後食午餐

(指天椒......)

返到酒店

又睇電視

然後去食石岐佬

(紫蘇骨)

(菠蘿包)

好好味KU~~

(天音:這是什麼??)

答:啤酒

大舅父逼我飲la

.........................................

無言x100000000000000000000000000000

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-07-21 06:31 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 7 月 18 日  星期三=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007/7/18中山好食好玩唔太好住超級無敵增肥團..呀!講錯!係超值團(第一集)
 

此團共四人

包括:

、mum、舅父呀婆

我哋??:??am起身

食咗d茶樓外賣的東東

就出發la

首先

搭成一個鐘車

去到上水

再搭一個站火車去羅湖

再過關

再搭成三個鐘車

1:00pm

終於到中山一間唔知5星定4星嘅富華酒店la

然後再搭$7的去富洲酒店(副樓)

開房(5505、5506)

放低行李

再行去主樓飲茶

飲咗百幾蚊

好貴

(天音:聽講你攞咗兩籠蝦餃...........)

然後返房睇電視

所以話

內地節目特別多

38個台

竟然比我搵到我好中意睇嘅

[我叫金三順]

仲有套

[家有兒女]

都好好睇

然後

比人拉咗去食下午茶

又涷檸樂

又牛腩麪

飽死

再過冇幾耐

威記(我表叔)

同佢個老婆

個女(林潔儀,我表妹)

9

2/3出世

同個女嘅表哥(余家賀,應該係我表弟)

10

7/6/1997

係藍田住

但係將軍澳返學

黎咗

我哋一起去食張螃蟹川菜

d嘢好辣

(干炒雞丁)

但好好味

(叫化鴨)^

見到大舅叫個梅菜扣肉

一個字:

然後仲要

pauline

比威記車咗去粥城食粥

但唔係牛肉粥係豬骨粥

仲有其他嘢食

炒蜆

炸九肚魚

炸魚球

.............

我都淨係食咗一細碗粥

因為今日食咗5

我食唔落la!!!!!!!!!!!!!!

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-07-21 05:33 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客