|
今.天.是......2007 年 7 月 19 日 星期四= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--19/7/2007中山好食好玩唔太好住超級無敵增肥團..呀!講錯!係超值團(第二集)
去豪發港式茶餐廳食完早餐
(天音:又港式???上到中山仲食港式??唉~)
然後返張家邊嗰間「爛」屋..............




唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
然後食午餐

(指天椒......)
返到酒店
又睇電視
然後去食石岐佬


(紫蘇骨)

(菠蘿包)
好好味KU~~

(天音:這是什麼??)
答:啤酒
大舅父逼我飲la
.........................................
無言x100000000000000000000000000000
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 7 月 18 日 星期三= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007/7/18中山好食好玩唔太好住超級無敵增肥團..呀!講錯!係超值團(第一集)
此團共四人
包括:
我、mum、舅父、呀婆
我哋??:??am起身
食咗d茶樓外賣的東東
就出發la
首先
搭成一個鐘車
去到上水
再搭一個站火車去羅湖
再過關
再搭成三個鐘車

1:00pm
終於到中山一間唔知5星定4星嘅富華酒店la
然後再搭$7的去富洲酒店(副樓)
開房(5505、5506)

放低行李
再行去主樓飲茶
飲咗百幾蚊
好貴
(天音:聽講你攞咗兩籠蝦餃...........)
然後返房睇電視
所以話
內地節目特別多
有38個台
竟然比我搵到我好中意睇嘅
[我叫金三順]

仲有套
[家有兒女]
都好好睇
然後
比人拉咗去食下午茶
又涷檸樂
又牛腩麪
飽死
再過冇幾耐
威記(我表叔)
同佢個老婆
個女(林潔儀,我表妹)
9歲
2/3出世

同個女嘅表哥(余家賀,應該係我表弟)
10歲
7/6/1997
係藍田住
但係將軍澳返學

黎咗
我哋一起去食張螃蟹川菜
d嘢好辣

(干炒雞丁)
但好好味

(叫化鴨)^

見到大舅叫個梅菜扣肉
一個字:吓
然後仲要
聽pauline講
比威記車咗去粥城食粥
但唔係牛肉粥係豬骨粥

仲有其他嘢食
炒蜆
炸九肚魚
炸魚球
.............
我都淨係食咗一細碗粥
因為今日食咗5餐
我食唔落la!!!!!!!!!!!!!! --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|