死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 8 月 9 日  星期四=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--9/8/07
 

Why?Why?Why?

點解我一生出黎就咁黑

>3<

今日2

去中心搵馬騮

諗住比份禮物佢

(果撻同

琴日去姨姨度整嘅蛋糕盒

好靚嫁~~)

不過見唔到佢

等咗半個鐘

唔見佢

走咗

不過算la

佢都冇話一定會黎

我唔怪佢

然後一返屋企

(2:30pm)

就收到唐生電話

叫我去銀座比答案佢

冇得休息又去

點知未出門口就比人罵

(當然係呀婆)

要我食晒d提子先

搞到我2:47pm先走

我怕唐生去到見唔到我

會自己走咗去

(係我眼中

佢一定係d咁嘅人)

愈走愈急

結果

成個人跌低

好痛喲

都怪那唐思明

真是想打他

我還是走得很快

終於用了兩個半字就到

(我平時要二十分鐘)

太神奇啦

我在門口等了一會

唐生就在我身後出現

嚇得我快要死

他拿了答案以後

(3:10pm)

本來我以為他在銀座站搭車

但那個死變態往相反方向走

說要走遠一點的輕鐵站

才搭車

我真想打他

那好

我陪他走

因為我回中心也是這樣走

但是

這個時候竟然下雨

開始還是毛毛雨

之後愈來愈大

我有傘

但我太好人

看這樣大雨

他冷病了好像不太好

所以摭埋佢

不過

我幻想中那浪漫的雨中漫步

卻因為旁邊是他

而變得一點也不浪漫

我不依> <

走呀走

走到賞湖居

我差點跌倒

他還笑!!!!!!!

幸好沒有見到mz lau

要不是我就死定了

他在樂湖站上車

我在送他之後

就在新北江

遇到軍營的報時小姐

任若桐

她還記得我呢!!

(但除我以外都忘記了)

因為我那時睡她旁邊的床

太好啦

我有兩年沒有見她呢

她還是沒有變

一樣的胖

(天音:你也是)

雖然5:30pm先營前會

但我3:30pm就返到

怕馬騮嗰陣到

又見唔到我

不過我始終將份禮物

比咗個識馬騮的姐姐(職員)

請佢如果見度馬騮

幫我比佢

今日營前會

講返個camp

三日兩夜

分配工作

(我地星期一去camp)

去南丫島

雖然我去過

但今次多嘢玩咗

good la

又去行個神秘洞

今次一定好好玩

____________.。oO* ku///

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-08-10 12:42 AM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 8 月 8 日  星期三=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-08-08
 

太感動la

今日之之係大陸打過黎

同我講

生日快樂

陳漪軒

陳家希

仲有冼冼

呀姨佢

太開心啦~~~

先講講我今日做咗d咩

10:00am

同Ivy姐去咗陳家希屋企

整輕黏土手工

我整咗

一隻熊公仔

一隻熊頭磁石

一個熊蛋糕盒

一個果籃

一個迷你蛋糕

太good la

又太好笑

陳家希又..............

我同Ivy姐又奸.........

kukuku..........

然後晚飯同陳家希

陳漪軒

陳家希爸媽

去新榕記食

gd

陳家希

同佢mum

送咗生日禮物

比我

係多啦A夢黎嫁

太高興啦~~

陳漪軒就話後補

^0^

冼冼......唔知

kukuku

仲有shengee1

呀糖

佢地都有同我講生日快樂

^0^

太gd la

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-08-09 01:58 AM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客