死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 8 月 13 日  星期一=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-08-13
 

去camp第一日..........

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-08-18 01:50 AM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 8 月 12 日  星期日=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-08-12
 

今日係馬騮去英國讀書的日子

我地約7:00amM

結果得我

皓庭

周星星

仲有呀朗準時

其他全部--

包括馬騮都遲到

佢仲要8:00am先到

我地總共有17

呀燕

皓庭

峰峰

原子筆

周星星

呀朗

Dick

表哥

表弟

表嫂

man man(另一個)

K

有三個姐姐我唔識

當然仲有主角馬騮

不過除咗我

皓庭

峰峰

原子筆之外

都要去考山藝

7:30am要走

但結果都係8點幾先走

遲晒到

佢地走咗之後

呀蛋

老鼠(我跟人叫咋)

Kenny(我跟人叫咋)

原子筆

同我去送機

一邊行一邊落毛毛雨

我地搭E34去機場

(馬騮個背包^)

馬騮好支力

訓著咗

訓訓下訓咗落我度

我推佢先醒

(當然係即刻推醒佢)

慢慢

Kenny

原子筆

同老鼠都訓咗

我一邊唱十年約會

十年約會 - CHEERS
曲︰HENRY CLAY WORK
詞︰陳少琪
編︰張人傑

朋友像雨點 聚半天 只一面
深知道 各有夢 難遇見
離和去 像信件 未愛的 偏出現
很想見 卻掛念 誰倖免

同用心 講一遍 預約分散過十年
同地點 一起看舊照片
祈求那天 若是大家出現
天色會未變〔冬天變夏天〕

朋友互慰解 路再彎 風很大
祝福你 過每日 能偷快
離和去 像雨擺 若這生 怎麼壞
請想到 永遠是 誰諒解

重唱 *

繁忙裡 你我都聽見 TICK TOCK TICK TOCK
時間 你我的旅店 TICK TOCK TICK
如那天 若是大家出現 花火會漫天

RAP︰
NO MATTER WHAT FRIENDSHIPS ALWAYS LAST
HERE’S OUR MESSAGE
IT’S LIKE THIS FROM THE TIME
THAT WE MET WE KNOW PAIN IN THIS GAME
PEOPLE HASSLING AND FUSSING
BUT WE STILL GOT NO SHAME
TICK TOCK, BUT WE DON’T STOP
TICK TOCK, BUT WE DON’T STOP
AS WE WALK THROUGH THIS PATH
WE ARE ON THE ATTACK WE RESONATE OUR MUSIC
THROUGH THE FRIENDSHIP WE ALL HAVE
TICK TOCK, BUT WE DON’T STOP
TICK TOCK, BUT WE DON’T STOP

重唱 *

如那天 夜盡沒有白天 都可再飛天
TICK TOCK TICK TOCK TICK

一邊影相

過咗20mins

10:45am

就到機場

我地落車

去寄咗行李先

一去到就見到個呀叔

係度打尖

其他人竟然唔理佢

真係想打佢

然後終於到馬騮

諗住會好順利

點知佢個電磁爐太重

如果要寄就要加錢錢

結果要比佢個親戚拎走

=  =

講下講下

有兩個姐姐黎咗

一個叫Eva

一個叫Pinke

然後我地一齊去買冬甩食

我冇食

之後行去機場terminal 2

好大好令令呀

比舊嗰個仲令

我地去咗一個

類似遊戲中心嘅地方

但一邊有夾公仔同影貼紙相

我可以入

我叫(a)

一邊有遊戲機

我同原子筆都唔入得

我叫(b)

佢地先去(a)

本來話去影貼紙相

不過EvaPinke就想夾公仔

徘徊咗好耐

馬騮佢地(除咗原子筆)

就入咗(b)

玩咗一陣

我同原子筆就冇嘢做

等佢地出黎

之後就愈行愈遠

我同Eva

(其實應該加姐姐

佢中五啦

不過又好似講到佢好老)

就問

乜唔係去影貼紙相咩??

佢地先記得

(其實我都唔知

佢地想唔想影)

結果就去咗影

60蚊一次

好貴貴

不過都應該係新機

都幾令

奈何太多人

有時會影少咗一兩個人

同無法加框

仲有好多裝飾都冇位加

不過加埋相晒相

成張有晒

都係15

唔算貴

(不過我仲未比錢蛋姐)

加上我都冇同佢地任何一個

影過貼紙相

真係太GOOD

然後就去食lunch

我地行咗好耐

結果最後去咗一開頭睇嗰間

阿瑪港澳門餐廳

一睇餐牌

哇!哇!哇!哇!哇!

一個餐68

不如去搶算啦

不過

好彩比我搵到22蚊個麪

如果唔係

我就算冇食早餐

(真係冇食早餐)

連午餐都唔食算啦

食完午餐

一點幾

佢兩點入閘

就黎要走啦

我一邊行

心頭都有D

我地臨馬騮入閘前

影咗張大大大大大大大大合照

有個馬騮的FD子姐姐

同我地影

然後馬騮就揹住個背包

手攞住個手推車

走入閘

我同呀蛋都喊

T^T

後來原子筆都同我講佢都想喊

不過之前喊咗

冇眼淚

送完佢之後

EvaPinke

我同蛋姐佢地行

諗住睇4D電影

但最後都冇

Terminal 2

行黎行去

最後三點幾就走

四點幾返到去

蛋姐佢地係元朗落

我同原子筆就天盛落

~~~~~~~~完~~~~~~~

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-08-17 06:48 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客