|
今.天.是......2007 年 8 月 11 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-08-11
春田花花幼稚園校歌
主唱: 春田花花幼稚園ほ人
鵝滿是快烙滴好耳痛,
鵝悶天天一戲個窗!
鵝們在殼習,
鵝悶載升脹,
鵝悶是春天滴化!
鵝滿是咪耐滴主印勇,
鵝悶屎舍燴滴洞亮!
姣象你耗罵?
路時您好馬?
鵝悶田田問喉您!
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 8 月 10 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-08-10
太高興了
我今日同
冼冼
藝姐
呀儀
陳生(佳)
本來
徐生(陳生的fd子)
楓楓
manman
都會黎
不過有d唔得閒
有個話三號風球唔黎得
> <
不過我地都玩得好開心
九點九我地(冼& me)係日本城等
一起行去樂湖站搵藝姐
我一去到就見到藝姐
不過冼冼話
佢眼神帶點憂鬱
唔似藝姐
點知真係藝姐
笑死...........
幫藝姐買完泳衣
就去影貼紙相
GD
然後就買蛋糕
$18蚊咋
哈哈
然後上藝姐屋企唱K
LUNCH叫外賣
幾好味
然後落留下等陳生同呀儀
陳生又踢拖...........
呀儀又靚女咗
KU
不過係留下
無無聊聊
傾咗好耐
先上去
KU
上到去
又講鬼古
藝姐就跳HIP HOP
好勁呀
冼冼3:30pm
因為8號風球要走
臨走前食蛋糕
因為唔想比叉陳生
所以佢用刀食
ku~
我地(冼& me)
學惡作劇之吻
用匙羹食
藝姐同呀儀就冇食
哈!
黑森林太好味
食到咁上下
冼冼就走la
陳生陪佢返屋企
ku~
我同呀儀就6點先走
^0^
不過藝姐話我知
佢地學校(張)愈黎愈差
馮靜雯變咗飛女
連我一直認為
容易蝦又乖仔的丁丁
都去咗穿耳
相信係因為佢痴埋羅志度
先變成咁
唉~~
有d傷心
> <
丁丁.................... --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|