死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 8 月 29 日  星期三=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-08-29
 

去旅行~

越南之旅第一日~

(香港時間)

10:20出到機場

原來我地領隊又係叫Tony Li

(論壇有個版主叫Tony Li)

呢團有25人

有個十歲嘅細路叫samuel

有A-F組

我同呀mum係A

肥姨姨同瘦姨姨係B

12個人嘅大家庭係C

samuel同佢mum同佢mum嘅fd子(好似叫珍姐)係D

一對情侶係E

4人行係F

----------------------------

去到越南胡至明市

首先認識我地嘅導遊

Steven

然後去咗聖母大教堂

一間好令用紅磚砌的教堂

仲有郵政大樓

都好有法國特色

然後去DIAMOND購物中心

D嘢超貴

一件二千幾蚊港幣

變態!!

然後去食晚飯

係船度食嘢

順便遊埋西貢

(不過個晚餐唔掂)

然後返酒店

三星級的

唔掂!!

沖涼

唔夠水

又唔夠熱

茶包都要錢

變態!!

結果MUM索性唔飲

~~完~~

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-09-03 01:19 AM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 8 月 28 日  星期二=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--28/8/07今次...唔通真係最後一次?
 

今次係最後一次

去開組(呀Dick嘅)啦

一係天下無敵歷奇營的最後一次

二係細組的最後一次

因為以往

中心都係幫呀Dick續兩年約

但今年

佢地只係續一年

如果下年三月再唔續約

Dick就冇得再做

所以細組今次係最後一次

大組就有可能玩埋下季

但我同Heidi佢地都唔知有冇得升大組

(因為我地未夠十四)

雖然我唔希望今次係最後

但事實證明很有可能

在那時

我和呀燕差點哭起來

不過還是沒有

我們...

還有機會再見的吧!!!

送上一首

Today
作曲:陳光榮,  編曲:
監製:,  填詞:周禮茂

離開 這一刻感覺不會忘記
朋友 抱擁告別明天各自遠飛
難得 並沒傷感依依不捨顧慮
重拾昨天 樂趣一堆

曾經 每一天相約找美麗去
陶醉 美的故事互相勉勵去追
曾經 望著天空一起哭泣至睡
臨別說起 亦笑相對

別了依然相信 以後有緣再聚
未曾重遇以前 要珍惜愛自己
在最好時刻分離不要流眼淚
就承諾在某年 某一天某地點 再見

TODAY WHILE THE BLOSSOMS STILL CLING TO THE VINE
I'LL TASTE YOUR STRAWBERRIES
I'LL DRINK YOUR SWEET WINE
A MILLION TOMORROWS SHALL ALL PASS AWAY
ARE WE FORGET ALL THE JOY THAT IS OURS TODAY

別了依然相信 以後有緣再聚
未曾重遇以前 要珍惜愛自己
在最好時刻分離不要流眼淚
就承諾在某年 某一天某地點 再見

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-08-29 12:28 AM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客