死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 6 月 23 日  星期六=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--23/6/07呵呵呵呵......
 

今晚同我表姐同媽打

去綠怡居swimswim

^^

聽日又去過游

.....

><

 

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-06-24 04:44 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 6 月 23 日  星期六=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-06-23
 

今日上sinsin blog

見到個連結

按入去睇睇

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006092800274

結果我見到?

最佳回答

竟然係一個狂踩我小學的回答

===================================

回答者    :shirley_chh [小學級 5 級]
回答時間:2006-09-28 20:19:06
網友評價    :27%   64%   9%   (
目前有11人評價)
發問者評價:
檢舉
I agree
**********lotaiyat is lieing*********

lotaiyat呢條友都幾攪笑,自己讚自己,這裡是討論區,不是賣廣告,應該接受別人評論
lotaiyat校長,是你嗎?(我看九成九似),慳番d啦

事實勝於雄辯
http://sp.proj.hkedc ity.net/psp/2006/chi /detail_sch_class_st ru.php?sch_id=412

實在令到老師做到死, 都係一個事實
你們知道嗎?有主任已經離開,又有幾位主任都話要跳槽,悲哀!!!

Re: 瞞騙天水圍家長事件  
如果有160個小六學生,只有20幾人派band1中學,都可以叫做派得差。

Re: 瞞騙天水圍家長事件  
其實上二年已經聽到人講,個校長想攪好自己學校個grade,
又想跟區內些名校比,不斷想谷間學校,
令到D老師怨聲載道,所以先有走左好多人,
不過呢間學校,真係乜人都收,
區內轉校生都收好多(2-5年級),如果間學校收人足的話,
跟本就唔會係人都收啦
佢地既派位唔好,所以有些家長都唔會比佢既是地弟妹,
再去讀這間學校,
重有以(個人所見),有很多這校學生,
穿著校服食煙和粗口爛舌,
真係唔明小學生都可以咁.....

==================================

以我所知

我小學係一間

非常多好老師

好同學的學校.......

-------------------------------------

第一年:

我咩都唔識

好彩有MS許

選我做班長

等我知我唔係咩都唔識

第二年:

第一次面對失去朋友

余穎燊

好彩有其他朋友安慰我

林娜老師又好人

等我讀得都平穩

第三年:

謝老師選我入合唱團

發掘咗我呢個

都現在都未放棄的興趣

好多謝佢

T^T

第四年:

我分咗入精英班

又學長又風紀又合唱團

仲比以前要求仲高

我以為自己會讀唔到

但偏偏識到一位

同我一樣咁好玩嘅朋友

sinsin

令我壓力好似不翼而飛咁

保持同以往一樣水準

第五年:

都係分咗入精英班

又入陽光小老師

仲要考報分試

第一次報分試

分數就麻麻

比起平時冇咁好

但MS曾結婚

又令我哋成班都好興奮

嗰日

差唔多大半班都有去

影大合照

最珍貴的兩張大合照

因為MS曾教埋嗰年就要走

所以嗰兩張大合照到依家都仲係

放係我本紀念冊裡面

第六年:

我都係分咗入精英班

sinsin就唔同我同一班

唔開心

陽光小老師又升做隊長

又要TSA

仲要考兩次報分試

同揀中學

但我因為sinsin

識咗好多唔同班的朋友

好似

藝姐、蚊蚊、儀儀、晶晶.......

好多好多.....

令我生活唔係死板咁忙

係十分充實

-------------------------------------

講完我小學的六年

我覺得我小學

真正差的

除咗三個人

一個小一識留過級的

叫??朗

、一個同我同級個朱生

同個朱生的呀哥之外

都冇真正好壞嘅學生

0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

對於穿著校服食煙

我住係我小學個屋苑咁耐

天水圍天盛苑

都冇見過一個

穿著我小學校服食煙的人

冇證據就唔好亂講

0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

粗口爛舌係有

但都只屬少部分

你睇睇趙聿修中學d學生

Band1英中d粗口仲勁

唔一定唔講粗口就係好學校

(澄清:我本人唔講粗口)

0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

一定唔止20幾人派band1中學

信義23個

祟德7個

基元4個

元公、鄉議局、

趙聿修、商會嗰d

唔記得清楚有幾多

但總之有人入

仲有個入咗梁球琚

咁仲話差?

(天音:說實話,入佛教茂峰的也不少...)

======================

以上屬個人意見

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-06-23 02:14 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客