死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 6 月 25 日  星期一=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-06-25__100問~呵呵
 

做下100問先..XD

{個人資料題}
1. 你叫咩名:田ho
2. 你個英文名係:renee
3. 你個網名係:ReNeE
4. 你係男/女:女
5. 你幾歲:12
6. 你幾時生日:08月08日
7. 你係咩星座:Lion...
8. 你住係邊:天水圍...............
9. 中意邊個:....唔講
10. 5中意邊個:一定冇
11. 驚邊個:惡sir
12. MSN係咩:renee22542636@hotmailcom

13. ICQ係咩:冇

{問答題}
14. 你覺得幸福既定義係咩:同老友做到自己中意做的東東...
15. 你最近快樂嗎:55!(天音:真係?)
16. 有無試過俾人出賣:冇掛...唔記得
17. 有無試過出賣人:冇(天音:真係?)
18. 係暫時黎講,有無做過D你好後悔既野:有...
19. 承上題,咁係咩野呢:好耐之前,有一次打KIAN太大力,激嬲咗佢。當時,佢個樣好惡,我道歉佢都唔理我...
20. 你係咪1個心口不既人:有時= =(寫呢兩篇100問時絕對唔係咪)
21. 有無試過介手:冇,,怕怕.....
22. 承上題,因為咩事而介呢:......>3<
23. 你中意得最深既1個人係:doraemon算唔算?(滴汗)
24. 承上題,依家重中5中意佢呢:.....中意!doraemon咁Q(滴汗)
25. 你有無諗過同依家中意個個表白:....點表?(O咀)
26. 如果有人做左件好對你5住既野,你會5會原諒佢:多數會....(睇下佢你冰個)
27. 你中意讀書/工作:讀書(其實兩樣都麻麻)
28. 如果俾100萬你,你會點去運用:同朋友環遊世界...(天音:我要做你d FD!!!!!!)
29. 係愛情/友情/家人裡面,你會點去排(1-3):友情-->愛情-->家人(比家人同情人見到實好傷心)<-(天音:你有情人咩?)
30. 你最驚D咩:高...(仇人:哦~你死la)
31. 你覺得你自己既缺點係:火爆(天音:講得好!)
32. 你覺得你自己既優點係:好難諗...(天音:唔係好難!係根本冇!!!!!!)
33. 如果有1個細過你既人中意你,你又中意佢,咁你會5會同佢1齊:會...(睇佢細我幾多....唔多過1年la)
34. 對你黎講,最美好既回憶係幾時:去所有CaMp
35. 如果世界末日,你會5會同中意嗰個人表白:一定會!(中意嗰個人:感動中...)
36. 如果你要避1個你好HATE既人,你會點去避佢:我唔會避(天音:真係?)
37. 如果俾你做一件唔係你能力範圍內既野,你會做D咩:搵人幫
38. 你有無學咩樂器? 無既話,你想學咩:長笛,豎琴(天音:好唔合你性格喎...)
39. 對Lolita有D咩既感覺:冇咩特別(天音:Lolita都幾Q呀!)
40. 對同性戀既人會唔會有反感:....會(天音:估唔到你係d咁嘅人!)
41. 如果俾你揀,你會點改自己個名:ho yee
42. 你會將5開心既野掩飾定講出黎:掩飾,因為我要比人覺得我係一個樂天嘅人(天音:應該講出尼嫁!)
43. 你係一個大笑姑婆嗎:唔係.....但鐘意笑(天音:怪人!)
44. 係暫時黎講,你覺得最5開心既野係:比人話我無用,幫唔度手
45. 你最想忘記D乜野:presentation失敗咗(天音:正常丫)<-(我:欠扁呀你!)
46. 你同邊個玩得最多SMS/MSN/ICQ:MSN
47. 你信這個世上有外星人嗎:信!(天音:天真的小朋友...)
48. 係對住一個你好中意既人個時,你會點:.....唔講
49. 係對住一個你好僧既人個時,你會點:大力打佢
50. 你識得幾多種語言:中+英+普+少少日文
51. 如果你個FD愛上左你暗戀個個人,而你個FD又知你係暗戀個個人既,你會點:唔再暗戀佢(天音:咁都得?)
52. 你接5接受到人地既批評:接受度(係人面前)
53. 如果你個FD好多野呃左你,佢亦同你SAY哂SORRY,你重會5會繼續同佢做FD:睇下佢係唔係我老友
54. 邊首歌最適合去形容你依家既心情:non stop(天音:吓~)
55. 你覺得,做朋友乜野係最重要既:坦誠
56. 你覺得,做戀人乜野係最重要既:相愛
57. 有D乜野事發生過,令你覺得好尷尬:認錯呀媽(天音:kukukuku!)
58. 有無做過D曾經以為好有作為既野,你依家諗返覺得好無謂既野:有,,manymany(滴汗)
59. 有無試過好投入一樣野? 如有,係D咩野:有,砌砌圖
60. 有無曾經發生過D令你好感動既野:有!
61. 你有約過網上FD出黎見面MA:冇...(冇)
62. 第一次接觸電腦係幾時:1年級...(買電腦係六年級11月...)
63. 你最依賴邊1個人:老友們...
64. 係今個暑假裡面,你諗住點過呢:去CaMp(3日2夜),去越南(5日4夜),學煮嘢食...(天音:好充實喎...)
65. 你最後悔,最想回頭既一件事係咩:presentation...(><)
66. 你係咪一個日日都會打日記既人呢:唔係,但第二日一定補返
67. 如果係一段戀情,個個人成日唔理你,你會唔會同佢分手:...睇下我有幾愛佢(吓...)
68. 你見到一個好煩既人,會唔會掉頭走:會
69. 如果俾你揀,你會有錢但唔愛你既人一齊定無錢但愛你既人一齊:無錢果個,唔愛都冇用la
70. 依一刻,你最想見到邊一個:重有邊個?
{校園題}
71. 你讀邊間學校,讀邊班:基元~1e班
72. 你最中意既老師係:好多...ms 黃,,ms 張,,ms tang tang.....
73. 你最既老師僧係:冇冇
74. 你班上既朋友(數出10個):之之,呀旺,小尹,vicky仔,cindy妹,dennis,小陶,慧思姐姐,柔道,bread bread......
75. 有無試過咋病5返學:冇(我好乖嫁)
76. 你對你套校服滿意MA:.......5....我中意日本式校服(天音:要求好高)
77. 有無試過俾人罰留堂? 如有,因咩事呢:應該....冇

{喜好題}
78. 你最中意睇咩電視劇呢:大長今,PTU
79. 你最中意邊一首歌:my heart will go on
80. 你最中意邊一種運動:swim swim
81. 你中意藏D咩野:書
82. 你中意同FD去影貼紙相嗎:55,但冇太多機會影(影過一次咋)
83. 你中意食朱古力/糖多D:朱古力
84. 你中意睇D咩類型既書:愛情,偵探
85. 你最中意睇邊1套戲:千與千尋
86. 你中意影相嗎:中意幫人影,唔中意人哋幫我影(-0-)

{朋友題}
87. 你同邊個講得最多心事:最多?ssinsin掛(其實我唔多中意同人講)
88. 你中意同邊個出街:全部FD!!!
89. 邊個係你既BEST FD:sinsin(唔駛問la)
90. 如果有日,你無哂朋友,你會點:去死....
91. 係你心目中,友誼既定義係:一起玩,唔會嬲佢好耐
92. 係5開心個陣,第1時間會搵邊個:枕頭(唔會搵人)
93. 係嗌完交之後,你會點同個個人好返:主動道歉....(其實我好少嗌大交)

{依1刻題}
94. 同邊個傾緊MSN/ICQ:ar lung,Mocha
95. 依家做緊咩呢:100問=.=,,,,,msn
96. 依家聽緊咩歌:冇
97. 依家開心/5開心:ok開心
98. 依家最想同你既FD講咩呢:電腦考試死咗,我想喊喊~

{ENDING題}
99. 對依個100問既感覺如何:好好玩!!
100. 好,做完啦,依家幾點:21:47p.m

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-06-25 09:46 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 6 月 24 日  星期日=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-06-24
 

琴日同表姐打完table tennis

就去swimswim

個泳池池底超多沙!!!!!!!!

勁「吉」腳

><

然後上屋企

開冷氣

食啫喱

睇埋四眼雞丁

同一家之鼠超力仔2

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

今朝

又去swimswim

累死我了

help!!!!!!!!

><

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-06-24 05:01 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客