TODAY呀BI9點9CALL我
聽到電話拿拿林起身
因為約左佢去大家樂食早餐,,
CALL返佢佢吾去,,因為我呀媽去---私家(車)
吾去咪吾去..點知去到,,
佢拍我個膞頭---嚇死我><
跟住咪一齊食囉..不過佢坐左去我後面既後面枱食,,
佢細妹黎左..SHIT!!!!!!!!!!
食完搵佢,,等佢呀媽..妖~
都吾知D呀媽可以咁長氣..
終於都走出呢個咁危機重重既地方啦,,
去左還碟..借過
自摸天后----爆笑!!!!!!!!!呵呵..
去左千年店買禮物---係度吾SAY
仲之好貴,,>^<
去左BI屋企..
煲碟,,
煲完返屋企..
點知無鎖匙----SHIT!!!!!!!!!!!
叫返BI落黎..
去返千年店---買左枝PE|\|---我,,BI都一人一枝~
點知佢係屋企..我呀媽CALL我!!!!!
返左屋企..
無咩好寫..
完!!!!!!!!
FAT字
|