今日影嫁...>3<..
今日一早起身..(咩全方位學習)
就返學搭旅遊巴去海洋公園,,呵呵
點知吾俾玩機動遊戲..屌..去海洋公園吾係玩係咩wo..
超吾玩未吾玩,,玩左好似記小過wo!!

跟住睇左好多野(海洋館,鯊魚館...)
最好玩就係坐纜車(玩左3次啦!!)
同d男仔玩..玩*逗*嗌喎,,又係纜車唱..歌仲要同佢地唱//勁爆kai
俾d其他學校d男仔係纜車上面話..咪串佢囉..痴線嫁
落去個陣我地大嗌d男仔又串我地,,咁我地又串返佢囉,,都吾知咩學校黎嫁?!
落到去下面又串我地wo,,咪面對面咁串囉..串吾起牙~
最好笑
既係型男仔話*靚女*(姐住良心講的)跟住吳翠怡講*係喎!!靚仔..**(又姐住良心講的)
個男仔話多謝喎,,

跟住去左buy超*ka wai yee*既公仔
跟住就走左啦!!
|