起身,,指定動作---開電腦!!
玩左一陣就返學 學樂器---結他*
CALL BI 起身..約埋佢返學(BECOZ佢都係學結他的)
返去落雨,,好大風,,濕哂SHIT!!!!!3樣一齊夾攻我T^T
見到ALAN叔..殷殷..KIKO..一個我吾識既男仔..上去2樓學
放左之後就去左OK買雜誌---MONDAY
跟住BI走左..我就返屋企*
本來諗住上新達入面既千年店(上次SEE到一對好令既黑白豬好想送俾人)
諗諗下..3樣夾攻我SO我吾去啦!!!
返到HOME玩電腦*
到兩點幾呀姨叫我返去拎兩本中一用書俾佢.. 吾想去!!!
我呀媽去左!!!
咁就得我一個 口係 屋企__悶中!!
CALL呀BI..佢話要我出街--去大中!!吾想去,,成日見到熟人__
悶中..搵人救救我!!!GOD BLESS ME*
快D搵人同我CHAT MSN!!!
|