elainandee24 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
彩虹兔兔~~好Q呀~~
呢個係elain仔個日記~我日日都會係呢到寫下我
既心情~個日做過D咩~~
唉~ELAIN仔生病緊~快諗計~
搵我傾計~
我 的 資 料

暱稱: elain
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
嘻嘻
今日
今日
今日
今日
日 誌 分 類
全部 (44)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 44
留言總數: 70
今日人氣: 0
累積人氣: 2127
RSS Feed
2005 年 9 月 14 日  星期三   晴天
中暑記><"

哇...個太陽...好曬呀!!T^T

我重要係操場跑步...想我死呀~

今日要9分鐘耐力跑,我重死呀??

我好似跑左12個圈圈...有1200米!!哈哈..

係有史以黎跑得最小圈圈既一次.><"足以証明我...

以經"屎"左好多......

我跑完之後,><"成塊面好好...好好...似....蕃茄><"

天呀~~唔知道有冇曬黑到架??我咁難得先可以白返!!唔要呀><"

放左學,女排有野講呀!!好野...我有練習喇!係下個星期三開始...

唔知新個D F.1打成點呢~又有幾多人呢??

好心急呀!!!!!

女排開完會,我就急急腳去BUY D 包包比啊堂(我細佬)

佢今日去游水,唔知佢得唔得呢??我重要囉埋佢個書包走..

太陽又曬..我又要囉兩個書包...慘過做啊4呀////><"""


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 44 | »