哇...個太陽...好曬呀!!T^T
我重要係操場跑步...想我死呀~
今日要9分鐘耐力跑,我重死呀??
我好似跑左12個圈圈...有1200米!!哈哈..
係有史以黎跑得最小圈圈既一次.><"足以証明我...
以經"屎"左好多......
我跑完之後,><"成塊面好好...好好...似....蕃茄><"
天呀~~唔知道有冇曬黑到架??我咁難得先可以白返!!唔要呀><"
放左學,女排有野講呀!!好野...我有練習喇!係下個星期三開始...
唔知新個D F.1打成點呢~又有幾多人呢??
好心急呀!!!!!
女排開完會,我就急急腳去BUY D 包包比啊堂(我細佬)
佢今日去游水,唔知佢得唔得呢??我重要囉埋佢個書包走..
太陽又曬..我又要囉兩個書包...慘過做啊4呀////><"""
分類: 未分類 |