哈哈!!我勁開心呀!我聽日去練波.但係要好早起身呀!!要成5點幾起身!=3=!!唔鍾意!
但係一諗到去打波~我就好開心喇~~
我聽日7點到9點都係打波呀~~
我個故仔有咁多人鍾意見我真係好開心呀@@
今日同二佬同家姐傾計~好悶都變唔悶喇~~~
我重了解左好多佢地既野呀!
家姐佢好好人呀!!佢知我鍾意張韶涵,佢send左張韶涵既相相比我呀!@
個張相係比家姐修飾過架~佢話咁就唔會比人話我抄人地D圖!!/\/\~佢好體貼呀!!
邊個男仔娶左佢,真係三生有幸呀!!><"yeah!!
<<<<------就係呢兩張喇~~多謝家姐!!
分類: 未分類 |