elainandee24 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
彩虹兔兔~~好Q呀~~
呢個係elain仔個日記~我日日都會係呢到寫下我
既心情~個日做過D咩~~
唉~ELAIN仔生病緊~快諗計~
搵我傾計~
我 的 資 料

暱稱: elain
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
嘻嘻
今日
今日
今日
今日
日 誌 分 類
全部 (44)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 44
留言總數: 70
今日人氣: 11
累積人氣: 2117
RSS Feed
2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天
開學記

hehe~~好耐冇打日記喇~~]

我有一個朋友成日叫我打下個日記喇!

so,我都應左佢既要求...^^我打左我個日記喇!

大家知唔知點解我個主題要打<<開學記>>呀@

其實呢!我開學個時冇打到日記,so家下"簿"返既.

係開左學呢段日子,有好多人同事都變左喇!

好似我升左上F.2,我既班主任轉左,身邊既同學都

唔同左面孔.我需然唔可以去到自己想去既班,但係

我家下好開心呀.我都會再努力,我一定會去到我想

去個一班.

現在上堂好靜,可以好清楚聽到老師講課,我又可以

專心咁上堂.哈哈...我呢個人黠會只係上堂呀...如

果我返學冇左課外活動個話!我諗我會死架喇......

我會一樣係參加女子排球,同埋我會參加羽毛球組.

好開心呀~我可以自由參加自己想既組別喇...YEAH!

我當然會努力畫好我既畫畫喇!好開心呀~~但係我唔

鍾意自1既努力比人變成自己的功勞..我唔想..如果轉成

係你的功勞比人搶左去會點呀~你又會有點既FEELING~

想一想呀...再留言話我知呀~~


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 44 | »