hehe~~好耐冇打日記喇~~]
我有一個朋友成日叫我打下個日記喇!
so,我都應左佢既要求...^^我打左我個日記喇!
大家知唔知點解我個主題要打<<開學記>>呀@
其實呢!我開學個時冇打到日記,so家下"簿"返既.
係開左學呢段日子,有好多人同事都變左喇!
好似我升左上F.2,我既班主任轉左,身邊既同學都
唔同左面孔.我需然唔可以去到自己想去既班,但係
我家下好開心呀.我都會再努力,我一定會去到我想
去個一班.
現在上堂好靜,可以好清楚聽到老師講課,我又可以
專心咁上堂.哈哈...我呢個人黠會只係上堂呀...如
果我返學冇左課外活動個話!我諗我會死架喇......
我會一樣係參加女子排球,同埋我會參加羽毛球組.
好開心呀~我可以自由參加自己想既組別喇...YEAH!
我當然會努力畫好我既畫畫喇!好開心呀~~但係我唔
鍾意自1既努力比人變成自己的功勞..我唔想..如果轉成
係你的功勞比人搶左去會點呀~你又會有點既FEELING~
想一想呀...再留言話我知呀~~
分類: 未分類 |