哈佬!!今日起身好大雨呀!!
琴日係我細佬個生日!!!
佢又大一歲喇~~
PS:如果你地生日個日有我ICQ個話記得同我講呀!
我會係我個日記同大家一起祝福你架!!記得喇!!
唔知我生日又有冇人會祝福我呢???
我個生日係係情人節前一日生日架!姐係2月13日..
我生日你地唔洗送禮架!!只要上黎我個日記同我
講一聲"生日快樂"就得架喇!!