今日去左打波~點知好意外咁見倒肥布,琪子,思思!!
完黎佢地識家姐同姪女!!
咁我地就一起打波喇~~~
唉~打波打倒"咬柴""
返到屋企!!!開左電腦~又冇玩~~]
冇喇喇~想玩撲克占卜!!
NOW我係一名*(((((實習占卜師))))))YEAH!!!
占卜好好玩架!!你地都可以試下!!!@