今日D病都冇曬喇~冇頭痛..冇頭暈~]
但係唯一既問題係我個胃~我個胃仔病左3日喇~~
都唔知咩事~食野去我就胃痛...唔食野我又餓~唉!~天呀~
今日LUNCH小息時候打排球~同SOSO同李衍欣重有一個女班長~
個個女班長都打得唔錯~~但係佢打既時候好似有野好怪~但係我又
唔知點講好~
MISS 邱今日又要查中文科既FILE...唉~
都知我地個班大頭蝦架喇~個個都唔會留住D工
作紙架喇~MISS邱都知呢點~都懶得話佢地~比左個限期~
聽日先交比佢~真係好多人都冇架~D人個個都去LIRBARY到影印!!!
LIBRARY個影印個D紙差唔多比我地用曬~好好笑呀~
放左學~見倒朱古力~佢好傻咁企左係2樓!!哈哈~佢個樣好好笑架~
我影印完左落左樓喇~同啊哥..家姐..啊嫂打排球~~我係個樹既職責只係"汁"波~哈哈~
點知有次~打左去一個好靚既女仔個到~佢可能係啊哥既同學~佢好既架~好有氣質~好文靜架~
但係個球係我打過去架~佢誤會左係啊哥打~嬲死喇~我都死呀~
攪到啊哥比女追~哈哈~跟住我同啊嫂同個個女仔一齊玩啊哥~
啊哥走左去男廁!!!佢去囉條喉出黎射個女仔~真係衰呀~
我冇眼睇~同啊欣打左下波~我就走喇~去接細佬~
返到屋企做功課...開電腦~寫日記~唔錯唔錯~~~
(因為琴日我病到七彩,一D力都冇~冇心機寫日記~所以琴日休板~~敬請留意~~!!)
分類: 未分類 |