哈哈~幾好玩~同"高佬"個隊打波~哇勁好玩~
但係高佬好恐怖呀~一有機會就殺波~令到洪洪同啊蕙既臉好傷呀~
當然最後我地緊係輸左喇~跟住....我地咪自己打囉~
但係個D人又話我地:[你地唔好再打喇~打左入黎~我就收波~~]
唉~打打下~打左出街呀~我地左報失囉~唔知搵唔搵倒呢~
重有呀~唔知點解一個假期返黎~個個人都CUT左頭髮!!
如~~~李志峰喇...朱古力喇~李澤峰喇~洪洪喇.......
哇有好多好多呀~~~