今日運氣唔錯~事事順利!!
哇~今日中文堂堂!miss邱大發雷霆!!
話我地全班~成日欠佢既功課~功課又冇心機去做~
全班要罰!!唉~慘喇~~幸好我唔洗~!!
英文堂exam oral!!!我exam左~唔洗~又係一樣好事~~
戴俊瑜!!佢個拍檔冇返~mrs chan叫左我去做佢拍檔~但
係我係冇分個喎~~~唔緊要喇~help倒人咪得囉~
我都exam左喇~我都有分喇~唔可以貪心架~~
啊哥又打啊嫂!!啊嫂又投訴~唉~無無奈呀~~~
一直我都好好既~但係放左學之後!!就令我好嬲~~~
我同洪曉欣打~羽毛球~打呀打呀~到左5點7,8倒喇~
我地走喇~我囉埋我D野~點知我最憎既個兩個仆街係到~~
一個囉左我既氣水當波踢~頂佢!我都未飲完~重有咁多~
(咁好腳法~唔去做足球員!!佢係曹永雪條仔~我
比面佢~我唔囉個球拍車過去!!)
跟住第二條仆街仔~同我講~
""你係唔係叫吳"華"玲呀~""
我頂!佢表弟踢我既氣水我算~但係個個我最憎既人~
重讀錯我個名~我一個球拍車過去~我留手~車第二到~
我都懶得車傷佢呀~陣間又話要呢樣~又話要個樣~
唔好比我再聽倒佢既聲同佢個樣呀~
我驚我嬲個頭~打死佢呀~~~頂佢個
胃!!

分類: 未分類 |