唉~我覺得我自己好失敗!!!人地做家姐,,,我又係做家姐~
點解佢地可以教得細佬好乖!!我又唔得~
今日咁!!細佬話肚仔餓~我咪問佢想食D咩囉~食烏冬好唔好!
佢話唔好~咁食餅仔喇~又話唔好~呢樣唔好個樣唔好!
唉~唔知點好~跟住又打電話比"媽打"佢又一路喊一路話好肚餓
激死我喇~跟住我CUT左佢條線!!!佢用電話車左埋黎~好慘呀~
唉~自己又火爆~打左佢手仔一下~
好心痛呀~M年都唔打佢一下~今日竟然打左佢~
佢重喊得勁DDD~~又一枝箭走左入房!!都唔知佢做緊咩呀~
好擔心~又唔敢開門喎~我怕一入去佢唔知會車D咩黎架嗎~
但係又好擔心~哭.........

"""""細佬!!!好對唔住呀~~
SOR!!!!!""""""
分類: 未分類 |