哈哈~今日好開心呀~
happy!happy!!
我今日放左學之後,同啊蕙啊雯佢地打波!!!
我同親佢地打波都好好玩架~因為佢地球技好好~
今日啊哥同"銘賢"打friendly呀~好勁呀~
但係我覺得我地學校既男排~打波唔夠狠!!!!!
銘賢D人打波好快手~結果呢!!佢地打三局~啊哥個邊就輸兩局贏一局!!
銘賢D人就贏兩局輸一局!!!(D人個個都好樣"衰"呀~)
李澤峰係打打下波就扭親隻腳!!成班人一齊圍上去!!
冇事都變有事喇~~~
啊哥打完波~就"呢"埋~係到玩野~~好好笑~
終於都到星期五喇~聽日唔洗返學~可以抖下喇~
呢幾日又溫書又做功課又小測~
好BUSY呀~好辛苦~
但係有啊蕙同我啊哥同我一路傾計一路溫書~
我先冇咁辛苦姐~如果唔係我死得喇~~~~~~

分類: 未分類 |