55~大家好呀~
都好耐冇寫日記喇~
又見你地好似冇點上黎~
咁我都有新講~~~哈哈~
琴日同大佬,二佬,家姐同啊嫂
係msn傾計~諗住搵埋啊姪女!點知佢 冇online~~~
唉~唔知二佬同家姐前世係唔係冤家黎架~
上一世未嘈夠!今世再黎大鬥一番!!
真係冇佢地收呀~~都咁大個喇~都係咁硬頸既!!!
我知話姐~點知佢地都係喎???哈哈~
我同大佬係樹做和事佬!!!!跟住啊哥話邊個可以傾電話呀~~~
大佬同家姐一起打比我~傾左一陣仔!!我又要訓喇~~
今日~下午!!唉~
老毛病又黎喇~個胃又係樹痛~=-=!最死既係~
唔見左D藥!!變態架~好玩唔玩~玩偷藥!!
正係樹辛苦中~大佬打比我~跟住家姐囉左個電
話講~傾左一陣!!佢地同一D FD同姪女一起去打波~
"打波都唔叫我!!"不過叫我都冇用~唔去得~~~要咪書!!!
家姐同大佬同我傾傾下電話~個胃好左D~
=-=~次次痛親都出冷汗!!冇曬力!好辛苦~我重以為會死~~~
好可怕呀!!!!唉唉唉!!!!!
分類: 未分類 |