哈哈∼今日好好玩呀∼上D&T既時候∼我個作品做好喇∼
跟住啊SIR比我地玩電腦∼唉∼有個人成日都係到大叫∼
煩死我喇∼
我回左個E-MAIL∼睇下個日記∼同係樹∼打埋個日記∼
好悶呀∼個死人頭好鬼煩呀∼
今日I.S要做實驗EXAM呀∼
唔知會點呢∼
BOEY都唔知會唔會同我地合作∼好無奈∼
今日大佬同二佬都見唔倒∼朱古力都見唔倒∼
今日我地留係學校溫書∼唔知會唔會見倒啊哥////朱古力呢!!!
不過都係唔會見倒架喇∼
EXAM快到∼學校唔比打波∼佢都唔會留係學校架喇∼
唉∼.................................
人生苦呀∼∼∼∼∼
分類: 未分類 |