哇哈哈.....睇黎我都好耐冇打日記喇~
今日我去左練波~勁曬呀~又黑左~~
黎到屋企第一時間洗面再做面膜....
等塊面有返D水份!!!唉~D雀斑又大D喇~~]
我又樣衰左~~

打完波~好累呀!!!!唔知點解我可以一D汗都冇~~
我懷疑自己係唔係唔正常~唉!!!!!!
想肥又冇得肥~~~想出下汗又冇汗!!!天呀~我覺得自己好變態呀!!
我勁憎我細佬呀!!!
愈睇佢愈想打佢~~~正賤人!!
小男人~~~佢唔係男仔黎架~~
食野~又唔比啊爸唔媽食品!(自私精)
玩野~冇人同佢搶~佢又唔玩~人地玩佢又玩!!
咁鍾意講人事非!!唔做狗仔隊真係浪費左呢個人才呀!!
有事只係識搵媽咪!!一隻蟻~佢又驚!
死人變態佬!!!!只係識佔便宜!!!!
死人白痴仔~樣衰~好想打佢~
但係唔得!打佢我又唔開心!!算我忍你呢條友!!
你地睇下我會忍倒幾耐呀!!!
死人白痴仔我
你
分類: 未分類 |