今日好悶呀!!!!
一早起身送細佬返學~~
重想今日唔洗返學!!!訓耐D~~
點知!!我比啊媽一招"""衣架對峙'''''''
我點都係輸舌D~~~唉~
枉我一世英文(唔係!係一世英明)咁就衰左係一個衣架
手上!!!!唉~~~~天呀!!!
講開又講!!呢排電影都冇咩好戲睇!!!
歌又冇咩好聽!!啊RAIN黎到香港~
D女FANSE好似痴左線咁大叫!!變變地態@@@@
我家個名叫"""SUNSWEET"西梅!! """""
請多多指教!!!!好無奈既係我其實係講緊一D
無聊既野~所以我覺得好無奈~~嘻嘻~~
白白地痴.......
(好喇~今 日到此為止>>>>>>)
分類: 未分類 |